2009. szeptember 29., kedd

Még itthon.....

Sziasztok!!


Telnek múlnak a napok itthon Mezőberényben, én melózom reggel 7-től 6-ig utánna hazajövök megvacsorázok, utánna Gabcsimé vagyok míg el nem alszik.Vacsi után játszunk még kicsit, utánna következik a fürdés, amit nagyon imád, főleg a mesztelenkedést előtte, ilyenkor nagyokat nyújtózik és be nem áll a szájacskája, csak mondja mondja és mondja, amíg el nem kezd csuklani, mert mindig ez van ha elkezd hadoválni babanyelven.Nah viszont az öltöztetést azt nagyon nem komálja, akkor mindig bődörög, pancsi után még van egy evés mert a vacsi az én vacsim volt hazajövetel után:)).Szóval miután megkajált mostanában menetrendszerint jön a nyüszítés fél 9-ig, utánna meg elalszik és fel sem ébred csak 6 körül.Akkor még megetetem meg tisztába teszem és megyek melózni apával.
Jajj ma kapott a tatától egy plüss macit, amit fel lehet húzni és zenél neki, hát nagyon tetszik neki, egyfolytában beszél hozzá meg mosolyog neki, annyira gyönyörű ilyenkor és annyira hiányzik nap közben, mert mire hazaérek este már elég fáradt vagyok meg kedvetlen mindenhez.Nah de ha végzek a melóval újra teljesen az övé leszek megint , már nagyon várom.
Holnap viszont nem megyek melózni, mert viszem Krisztikét a kórházba Csabára, mert megnézik neki a kezét, hogy mi van vele, mert múlthéten szedték ki neki a drótot.Remélem minden oké lesz vele.
Nah de most búcsúzom szép napot mindenkinek holnapra, sok pusziiiiii

2 megjegyzés:

  1. Szia Drága!Nem csodálom,hogy fáradt vagy,kitartás:)Olyan édesek,mikor gügyögnek az,tuti:)♥Krisztikének hatalmas nagy drukk:)Millió,puszim nektek:)

    VálaszTörlés