2009. szeptember 16., szerda

Elmaradtam nagyon....

Sziasztok!!!

Semmi kedvem nem volt mostanában blogot írni, szó ami szó lusta voltam meg mondjuk ihletem sem volt:( Nah de most pótolom a lemaradást szép sorban napokra bontva:)))
Szóval......
9.-e: Gabcsikánk aznap volt két egész hónapos, jajj annyira szalad az idő, el sem hiszem, hipp hopp fel fog nőni :(((NEM AKAROM:((Amúgy nagyon jó baba 2 hete beállt szépen úgy az alvás, hogy elalszik 8-9 között és csak hajnal 2-3-kor kel fel újra.Akkor megetetem és alszik is tovább egyből és már csak reggel kel fel 6 körül újra. Nagyon sokat mosolyog mostanában, olyan gyönyörű ilyenkor:), imádom, figyel a hangunkra mindig és sokszor hatalmas mosollyal reagál ha beszélünk hozzá kedvesen. Van a nappaliban a lámpán egy Olaszországban vett kagylókból készített szélcsengő, nah azt nagyon imádja, ha kinn vagyunk a nappaliban arról le sem veszi a fejét.....Igazi nagyfiú már és büszkén mondhatom, hogy gyönyörűséges kisbaba, nem csak szerintem de lépten nyomon megállítanak minket az idegenek, hogy jajjj de gyönyörű gyermek, jajjj olyankor úgy büszkülök:))))))
Mostanában a drágám már elég sokat fenn van, főleg Du.Végigalussza a délelőttöt meg kb úgy háromig, utánna nem alszik csak ritkán, hanem fenn van addig míg el nem alszik este 8-9 fele.Ilyenkor sokat beszélgetek vele és ő is válaszol az ő kis babanyelvén gügyögve, meg van hogy nyűgike is, de persze nem aludna egy istennek sem pedig van hogy nagyon álmos, nah de nem baj, nem kell már neki mindig aludni, hisz már nem újszülött:))
10-én ünnepeltük Gábor apa 30. szülinapját, olyan furi volt hogy már 30 éves , nah nem mintha kevésbé szeretném emiatt, nem erről van szó, csak Fura egyenlőre....Csináltam neki fini gyümi tortát meg kapott tőlem egy asztrológiával foglalkozó könyvet, mert nagyon érdekli ez a téma:)Szépen hármasban ünnepeltünk csendesen és szeretetben....
Ezek után a napok után kicsit uncsibbak jötttek, nem nagyon történt semmi sem, manóval voltunk a barátnőmnél Timinél, olyan jó volt kicsit pletyizni vele....ő volt aki itt lakott egy évig nálunk, meg vele éltem sokáig albiban míg Gábor nem költözött ide.Nagyon nagyon jó barátnőm, szivesen vigyáz manóra ha pl valami solgom van 1-2 órára.Nem lehetek neki elég hálás, mert ugye ha ő nem lenne nem tudnám másra hagyni, mert nincs itt senkink aki vigyázhatna rá.
A hétvége is gyorsan eltelt, apa szombaton dolgozott délig, mert amúgy mindig dolgozik minden 2. szombaton.Délután jöttek anyósomék, anyós meg a sógornőm , hozták a fini tortát apának és felköszöntötték, unokáztak egész hétvégén, ők még csak most látták manót másodjára.
Hétfőn az az 14.-én bementem a suliba mert megkezdődött a regisztrációs hét, amikor is be lehet a suliba iratkozni, meg fel lehet venni a tárgykat.Nah bementem én is írtam egy kérvényt hogy vizsgázhassak az előző félév tárgyaiból, mert ugye épp a vizsgaiőszakban voltam 3 hetet KH-ban meg közben veszélyeztetett terhes lettem.Meg is kaptam az engedélyt rá, majd a héten jön meg a határozat, hogy mikor kezdhetem meg a vizsgákat.:))Szóval bementem a To-ra és felvetettem a számteches gyerekkel a tárgyaimat hogy nekem ne kelljen már szarakodni vele itthon és mondtam neki vegye már fel az állathigiéniát is , erre mondja hogy azt nem indítják ebben a félévben, mondom neki micsodaaaaaaaa:O:O:O, ugyanis a tanár megigérte, hogy ebben a félévben is elindítja, mert nagyon sok embernek hiányzik ez, de szemét volt és kicseszett mindenkivel, nah én erre fel átkértem magamat levelezőre, mert ott meg indul és ezért az egy tárgyért nem fogok csúszni még egy fél évet. Nah de hogy átmentem van egy csomó pozitív dolog, ha ezt tudtam volna már rég átmegyek:))Először is nem kell felvennem a 2 féléves szaknyelvel, nem kell egy fakt sem és a szakirányom is leadom, mert amúgy is úgy ahogy van UTÁLOM, ha nem utálnám, akkor megcsinálnám, de így nem bajlódom vele.Jah amúgy gyógynövénytermesztés a szakirányom, de én nem szeretem, mert egyáltalán nem a gyógynövények vannak a középpontban mert azokat meg szeretem meg ismerem is, de ez full kémia amit meg nagyon nem csípek, az a gyengém:)))így hát idén csak 3 órára kell bejárnom:2 ötöd évesre meg 1 hatodra, azért kell még ötödre is járnom, mert levelezőn más a tematika a tárgyakat tekintve.Így hát manómat nem kell majd fél évesen beadnom bölcsibe marad velem míg végzek jövőre, ennek is nagyon örülök ez a legnagyobb pozitívum az egészben:))))
15.-én azaz tegnap megkapta a kis drágám a 2 hónapos oltást, apa vitte el, mert persze nekem pont aznap volt tanítás, elég jól viselte ahogy apa elmesélte, csak akkor sirdogált amikor szúrták, de utánna szépen megnyugtatta és minden oké volt.Rohantam is haza az iskola után az én bátor kis fiacskámhoz:D:D:DKicsit nyűgi volt igaz meg sirdogált, de sokat is aludt és szerencsére nem lázasodott be még eddig Kopp Kopp Kopp
Ma voltam a 6 hetes kontrollon, igaz 9 hét után, de nem értem rá sajna, minden oké látszólag, csinált a doki egy rákszűrést és majd értesítenek mi volt, meg írt egy tabit amitől megjön a mensim, mert még nem jött meg szülés óta, pedig én nem is szoptatok.Várjuk a hatását.....
Ma elég nyügike volt manó még mindig az oltás hatása miatt gondolom, én meg sajna ma arra ébredtem hogy rettenetesen fáj a torkom és alig birok nyelni:((délutánra már hőemelkedésem is volt, de szerencsére feljebb nem ment.Fáj mindenem, a szemem annyira ég hogy úgy érzem mindjár kifolyik:(Iszom a teát meg nyomom a c-vitamint nagyobb dózisban.Remélem nem influenza mert nem szeretném ha a kicsi is elkapná, nem is puszilgatom ha nem muszály nem vagyok a közvetlen közelében, most apa vette át addig a szerepem, míg én nem javulok, ha viszont tényleg nem leszek jobbanm elmegyek a dokinőhöz, mert nem akarok ezzel játszadozni ha tényleg influenza.
De ezen kívül minden oké velünk, BOLDOGOK VAGYUNK ÍGY EGYÜTT
Puszi mindenkine, remélem sikerült mindent összefoglalnom így röviden :D:D:D:D:D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése