2009. szeptember 20., vasárnap

Ettől féltem....:(((

Sajnos eljött az a nap is amitől a legjobban féltem mióta anya lettem...... Még csak 2 hónapos az én kisbabám és megbetegedett:((és ami a legrosszabb, hogy pont tőlem kapta el:((( Tegnap reggel kezdődött nála minden, meg az az előtti éjszakán. Különösen rossz volt az éjjelünk nekem már ez gyanús volt, mert mióta megvan manó eddig szinte kivétel nélkül nagyon jól sikerültek az éjszakák, de ez nem, ótánként fennvolt, nyűgösködött meg sirdogált egész éjjel. Reggel el is kezdett neki nagyon folyni az orrocskája, szívni kell neki nagyon sűrűn:(, utánna éreztem, hogy melegebb a fejecskéje a megszokottnál, nah akkor már hőemelkedése volt. Felöltöztünk és elsétáltunk a gyerek ügyeletre, ami szerencsére itt van tőlünk 50 méterre és mit ad isten a " mi doktornénink" volt épp az ügyeletes.Jól megvizsgálta Gagcsit és azt mondta, hogy ebből még bármi lehet: folyamatosan szívni kell az órát és kevesebb ennivalót adni neki, mert kijöhet belőle, mivel nagyon sok váladék megy le a kis gyomrába és az ingerelheti őt. Kaptunk ambroxolt a köhögésre meg orrcseppet és ha romlik az állapota hétfőn vissza kell vinni. Nos én javulást nem sokat látok rajta talán mégtöbb a nózijában a taknyi , demondjuk az jó sztem hogy tisztul folyamatosan neki, csak úgy sajnálom mikor szívni kell, olyan keservesen sír szegénykém, már akkor összerezzen mikor beindítom a porszívót:(( Nah de kedden mindenképpen elmegyünk tanácsadásra megmutatni a doktornéninek, ő csak jobban ért hozzá, hogy javult-e vagy nem, de remélem egy kis náthán kívül nem lesz semmi baj a kicsi fiammal.
Hát szó ami szó én is még mindig elég szarul vagyok:( Semmit nem javultam szinte, kivéve, hogy már nem vagyok lázas, mondjuk én soha nem voltam az a nagy láz bajnok és ez elég sokszor baj is volt a betegségeim miatt. De szeremcsére az utóbbi időben nem voltam beteg, a terhességet is átvészeltem egy kisseb megfázás nélkül. Most meg BUMMMM....Időm sincs, hogy kipihenjem.Szombaton főztem délre, utánna felporszívóztam felmostam meg letöröltem a port, rettentően elfáradtam, mert éjjel azt sem vettem észre hogy apa eteti a picit, mert ugyanis hétvégén apa van a picikével, ő eteti altatja, anya meg csinálja az ő dolgát.Nah persze a pelusozás meg az öltöztetés rám marad, de már az is nagy segítség, hogy eteti egész nap meg el van vele:))
Ma is már talpon voltam fél 8-kor....felkészítetem a húslevest meg csináltam zúzapörköltet, nagyon finom lett minden. Délután elmosogattam meg elpakoltam, utánna kivasaltam manónak a nagycsomó textil pelusát meg a ruhácskát......mondtam már, hogy UTÁLOK VASALNI?.:D:D:D:D:D:D:D, hát igen, sose volt a kedvenc elfoglaltságom, de azt nagyon szeretem mikor az én kicsikém pihe puha ruciban van.Ő érte amúgy is MINDENT:))) Mikor befejeztem a vasalást elrakodtam a cuccokat teljesítettem apa óhaját: sütöttem neki barackos piskótát, és nagyon meg is dícsérte, hogy milyen fini lett és amúgy szerintem is az lett:D:D:D:D:D És ezzel vége a napnak már kezd esteledni én meg nem pihentem semmit sem:(((Nah de én azért várom a csodát hátha holnapra már makk egészséges leszek:)))))Puszi mindenkinek.....

5 megjegyzés:

  1. Jobbulást,és sok gyógypussz!
    Mi sem vagyunk lázas fajták, de az miért baj?

    VálaszTörlés
  2. Szióm!Hát nem örültem az irásodnak:(Reméletem,már jobban lesztek:)Mielöbbi gyórs gyogyulást,kivánok,millió puszivl:)♥a porszivosorszivot,Kristi sem szereti,de bizti ez a legjobb!Pusszika:)

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan jobbulást nektek! Ne félj, nem lesz Gabcsinak semmi baja, csak egy kis takonykór...! Gyógypuszi!

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást Neked is és Gáborkának is!Puszi

    VálaszTörlés
  5. Mielőbbi jobbulást kívánok nektek!!!!millio puszim

    VálaszTörlés