2009. szeptember 7., hétfő

Hideg....:((((

Rettenetes hidegre ébredtünk ma itt Mosonmagyaróváron.....Reggel 6-kor miután megetettem manót elugrottam a lóvésautomatához, mert hirtelen eszembe jutott, hogy ma hozza a futár Gábor szülinapi könyvét és nincs nálam KP, felkaptam gyors egy pólót meg egy nadrágot és lementem az autóhoz, hát mit ne mondjak rendesen megcsapott a hideg és nagyon fáztam is, a kocsi hőmérője 9 egész fokot mutatott. El is állt a szavam rendesen.Alig múlt el augusztus máris ilyen hideg van:(((Nem lehet már az ablakokat sem kinyitni napközben, mert hideg van a lakásban, ez hihetetlen....Pedig nagyon nem várom a fűtésszámlákat:((((
A hétvége amúgy nagyon jó volt.3-ban voltunk itthon a fiúkkal.Apa egész nap elvolt a gyerkőccel én meg addig sütöttem főztem, meg megcsináltam amik elmaradtak a hét közben, mert ugye ilyenkor kicsit több időm van az ilyesmire, ha nem kell közben még egy éhes huszárral is törődnöm:)))Nah de apa megtett mindent helyettem is , még éjjel is ő kelt fel és etette meg én meg pihenhettem.Nagyon jó volt.
Vasárnap isteni ebédet csináltam magunknak. Finom húsleves volt, a második meg grillfűszeres tarja sütve krumplipürével.Nyamiii, nagyon finom volt. Ebéd után meg sütöttem isteni kürtős kalácsot , amit Montól lestem el:))))
Szóval nagyon jó volt a hétvége.........
Ma is kidolgoztam itthon a belemet: délelőtt kitakarítottam az egész lakást, felporzsívóztam felsúroltam meg portól törölgettem.Délben volt egy kis szünet míg manókámat megetettm.Nagyon jó gyerek egész nap, hagyja anyukáját pakolászni meg takarítani.Ő meg szépen elvan a babakocsiban vagy alszik az ágyikójában.Délután megcsináltam a céklához a savanyú levet, mert apa nagyon imádja, persze én nem:D:D:DNah de ha szereti hát egye:)))Megcsináltam a vacsorát, ami jó fel is mérgelt.Túróstésztát csináltam, meg volt még tegnapról húsleves.Megfőztem a tésztát és rakom rá a túrót, amikor megcsapott v.mi irtózatosan büdös szag, hát a túró volt az:((rettenetesen büdös tehén szaga volt neki, fel is fordult a gyomrom, pedig még csak a szavatosság lejártának a közelében sem volt:(Pedig még sosem csalódtam a Lidt-ös termékekben ráadássul Pilos volt, ami magyar:(((Mérgemben ki is basztam a kukába és most elővettem egy kis darált husit abból alkotok valamit. Közben sül a sajtos kenyérkém a kenyérsütőben, egyszóval ma borzasztó ügyes voltam:))))
Kiválogattam manócsekem ruháit is, nagyon sokat kinőtt már, szépen kimostam őket meg bezacsiztam és elsülyesztettem az ágy aljába. Istenem hogy telik az idő, sose lesz már olyan picike:(((Úgy sajnálom, egyrészről meg már nagyon várom, hogy együtt játszunk, menjünk játszótérre meg vigyem ide oda, mikor már majd ezeket a dolgokat is tudja értékelni......
De akkor is imádommm ilyen pincurkának, amikor még olyan kis ártatlan, hogy mindenben szüksége van rám:)))ez a korszak a kedvencem, nem akarom hogy vége legyen:(((((sírós szmájliiii:((Egyszóval nagyon szeretek róla gondoskodni, hisz ő az én KISFIAM, az egyetlen gyermekem.....MÉG:D:D:D.
Nah de megyek most mert felkelt egyetlen gyermekem, meg befejezem a vacsit, mert kiolvadt a husika..
Puszi mindenkinek, sziasztok

Csak hogy csorogjon a nyálatok ilyen lett a kürtős kalácska:)))Kakaós:)))
GG-m ezt pedig neked küldöm, ez egy időzített gólya ami szept. 10-én 10 órakkor viszi majd kicsi Milánotokat...:))))))))))))))))))Pusziiiiiiiii:))))))))))))

3 megjegyzés:

  1. Megis érdemli a drága ember a könyvet,aki ennyit segitt:D!Hideg itt is van:(Kürtöskalácsot,léci hozz ha utazol majd a "kedves"mamához:DDD!GG-nek 9ikén kell szülni,én zolimnak és ö párjának is akkor lesz a szülije:D,hihi:))))Pussz:)♥

    VálaszTörlés
  2. de guszta a kalács, nyami...reci?
    6-kor képes vagy leugrani??brr,én még javában alszok :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nitám***
    Csak már valakinek legyen igaza:DDD
    És szuper hétvégétek volt irígy-irígy GG:PPP
    PPuuszziiiiiiiiiii

    VálaszTörlés