2009. szeptember 2., szerda

Szerda...y

Sziasztok!

Tagnap voltunk tanácsadáson, jelentem Gáborka 7 hetesen és 5 naposan 5400g és 57 cm. Minden rendben volt vele megvizsgálta a doktornéni, de egyben azt is megjegyezte hogy óvatosabban a kajával, mert elég husik vagyunk. Hát milyen legyen ha anyja apja nem gebe....:D:D:D:D Nah de tuti nem fogom éheztetni a gyerekem, hogy is mondhatott ilyen baromságot, ha éhes hát éhes ennyi:)))
Ma voltunk délelőtt vásárolni manóval, meg beugrottunk a gyógyszertárba tápszerért mert ajánlott a doktornő egyet székrekedésre, persze a gyógyszertárban még sose hallottak róla így megrendelték nekünk és mondták, hogy délután ,menjek érte mert megjön, mondom oké. Nah vissza is mentünk apával 6 fele, kérdezem a nőt, hogy megjött-e a tápi, persze NEM, nah jó ideges is lettem, mert direkt nem irattam másikat a dokinővel....nah mindegy vettem neki egyet ott vény nélkül. Kíváncsi leszek, hogy holnap reggelre meglesz-e mert azt ígérték:))))
Amúgy a kakibajon kívül minden rendben velünk:))) Ma mondjuk volt......hurááááá..... Jajj és úgy imádom mikor alszik és morog közben ez a legújabb. A kicsi jobbról morog az apja meg ballról horkol, de jóóó nekem:)))))
Nah megyek megfőzöm a szilvás gombócot, persze bóti:)))
Sziasztok

1 megjegyzés:

  1. Még jó hogy ajánlott egy tápit amihez nehezen lehet hozzájutni:-/
    És Én kérem ki magamnak nem pufi Gabcsika!!!
    Tökéletes 2 hónapos nagy fiú:)
    Hajrá a kakival:)
    Sok sok puszi nektek***

    VálaszTörlés