2009. szeptember 4., péntek

Szép reggel....

Sziasztok......

Nagyon jót aludtunk az éjjel, Gabcsi is biztos kifáradt a tegnapi naptól mert elaludt olyan fél 9 körül és nagy örömünkre csak 3-kor kelt újra fel, ki is aludta a szentem magát rendesen, mert nem nagyon akart visszaaludni evés után, ott gagyarászott köztünk apával meg csak lestük, persze mi elaludtunk kicsit később de ő nem ott figyelgetett köztünk de nem sírt meg semmi hagyott minket aludni, apának mikor csörgött az óra, akkor is fenn volt még, nah akkor megetettm megint manót, mert már a hasija jelzett újra:D:D, akkor már nem volt csöndben:))), utánna mi kettecskén visszaaludtunk a következő kajáig......, Evés után manó még aludt egy sort én addig összerendeztem az ágyat meg elmosogattam,ezután kiválogattam a fehérneműim, huuuu micsida dolgokra leltem a fiókban:D:D:D:D Kidobáltam a régi nemhasznált melltartókat, amiknek kinn van a merevítője, mert azt nem viselem el ami bök, meg a bugyikat meg a zoknikat. Jajjj képzeljétek megtaláltam azt a bugyimat amiben apa eécsábított elsőnek, huuu milyen régen is volt 2006. március 31 , úristen:))))), jah és szépen el van rakva az esküvői fehérneműm is az csak egyszer volt aznap rajtam, hu mennyi emlék kavarog bennem istenem:)))) Nem hittem volna az első randink után, hogy ő lesz a férjem, meg a gyermekünk apukája, de így lett és ez így van jól:))) El se hiszem hogy december 8-án már 2 éves házaok leszünk , nagyon telik az idő:(((
Vissza Gabcsimhoz, mert kicsit elkalandoztam:)), siban, elég sokat van a lelkem a babakocsiban, persze csak ha nem sír, ami mondjuk nem sűrűn van szerencsére:)).Felszereltem neki a mózes fogókájára egy pár játékot pár napja , mert elkezdték ezek a kis szines izék nagyon érdekelni és hatalmasakat mosolyog nekik, úgy imádom ilyenkor.Van neki egy kedvence: 3 kulcs van egy karikára felszerelve, azt csak elég megcsörrenteni és mris vigyorog mint a tejbe tök. Már próbálkozik a kezével is megérinteni őket, néha sikerül is neki, beszél már hozzájuk, persze csak gagyogva baba nyelven:)))Annyira édes nagyon SZERETEM:)))

Teszek is fel pár képet: ma reggel és délelőtt készültek pihenés és játék közben:))IMÁDOMM A MOSOLYÁT:))))Olyan nagy baba már, nagyon repül az idő :(((((
Vele mindig édes a pihenés:)))

2 megjegyzés:

  1. Annyira IMÁDDOOOMMMMMM!!!
    Kis szaros mócsingot:DDD
    Nitám "durva" hogy mennyit változott ez alatt a kis idő alatt:O:O
    Édesek vagytok***
    Csókom nektek

    VálaszTörlés
  2. Eszedbe se jusson éheztetni! Had egyen ez a gyönyörű, ügyes, éjjel alig felkelős, óriás manócska kedvére.
    Hogy milyen "történelem" van egy fehérneműs fiókban...? :D

    VálaszTörlés