2009. szeptember 25., péntek

Mezőberényben.....

Sziasztok!


Hazajöttünk manóval anyukámékhoz, mert apa megkért, hogy jöjjek segíteni neki, mert kiesett egy ember a cégnél és nem győzi egyedül a papírmunkát meg az irodai melót.Dübörög nagyban a kukorica meg a napraforgó aratás, pörögnek az órák, telik gyorsan az idő meló közben. Meg hát nem is szokatlan mert már sok sok éve minden nyáron itt melózok, csak most hogy manóka megszületett nem mentem. Csinálgatom a papírmelót, méregetek, minősítem a kukoricát, szóval elvagyok jah és közben gőzerővel angolozom, ugyan is nemsokára kell majd egy nyelvvizsga:)

Gabcsika meg addig itthon van a mamijával meg a sógornőmmel nagyon elvan velük, csak nekem hiányzik nagyon nagyon, mert már úgy megszoktam hogy egész nap együtt vagyunk. Nah de sajna kell a pénz nem tagadom, mert nemsokára itt a fűtési szezon és jól jön egy kis tartalék...........Reggel 7-re járunk melózni még előtte megetetem manókát meg lerendezem és alszik még egy sort mire mamának foglalkozni kell vele.Én meg majd csak 6 után talizom vele újra mert általában akkor szoktunk hazajönni. Akkor megint én vagyok vele, megfürdetem megpapáltatom és összebújva alszunk reggelig.Imádom az illatát, minig jó közel rakom az orrom a kis testéhez , hogy érezzem egész éjjel:)))Olyan jó vele.......és már teljesen végigalussza az éjszakát, tegnap is kilenc fele elaludt és csak 6 előtt ébredt meg. Délután igaz kicsit nyűgös általában, nah de inkább nappal legyen az, minthogy éjjel üvöltsön:)))Mindenki nagyon imádja itthon, nem győznek benne gyönyörködni....még a fiatalabb bratyóm is akiről tudni kell, hogy nem nagyon mutatja ki az érzelmeit az is nagyon imádja és nem győzi puszilgatni, talán a saját gyerkőceit nem puszilgatta annó ennyire, de ettől függetlenül nagyon imádja őket és őértük él és dolgozik, hogy mindenük meglegyen, mert általában amit kinyögnek a szájukon azt meg is kapják:D:D:D:D:D:D:D:D Nah meg a tata, az kenyérre lehet kenni egy kis hízelgéssel meg puszikal én már csak tudom hisz én meg a lánya vagyok és annó rendszeresen bevetettem a hízelgést na jó meg még most is néha:D:D:D:D:D:D

Csak apácska hiányzik nagyon nekünk, rossz nélküle este lefeküdni, ugyan tartjuk a kapcsolatot msn-en meg telón de persze az nem ugyanaz, mint mikor odabújok hozzá és csak beszélgetünk meg gyönyörködünk a kicsi tökéletes fiunkban:)))Nah de majd jövőhét hétvégén jön ide mert akkor nem lesz szombatos. Innen is nagyon sok puszikát meg csókot küldünk/küldök neki, hiányzik és nagyon szeretjük.Puszikaaaa
Egy kép a mai napról: egyszerűen tökéletes, persze nekünk :)))))

4 megjegyzés:

  1. Drága Anitám! Elhiszem, hogy rossz Apácskátok nélkül, de az a rohadék pénz...áhh...az meg kell, így muszály egymás nélkül töltenek azt az időszakot. Gabcsóka tényleg "tökéletes" . Aztán várom ám nagyon, hogy telefonálj, hogy mikor jöttök hazafelé hozzám !!!!! ezer pussz

    VálaszTörlés
  2. Na,megint nem velem randi:(már nem jön össze soha?:(amugy örülök nektek:)..A vizsgádhoz soksikert,ügyi csaj vagy te:)Picifiad,gyönyörüen tökéletes:)Apa,bizti hiányzik és ez igy jó..hisz szeretitek egymást:)Millió pusszancsom:)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg gyönyörűséges:)
    És olyan jó lett ez a bejegyzés:)

    VálaszTörlés