2009. október 6., kedd

Megvagyunk....

Sziasztok....

Jelentem minden oké velünk:), csak nincs időm netezni.....most vagyunk a meló hajrájában, a héten kész is lesz és hétfőn megyünk haza:))) A hétvégén szerencsére nem kellett melózni és apa is eljött Óvárról és együtt volt a kis családunk.Annyira jó volt.Szombaton voltunk kicsit csavarogni Csabán.Elmentünk a piacra, tescoba, meg a Csaba Centerbe is. Manó kapott egy csomó rucit, mert mindent kinőtt a drágám és jóformán semmilye sem volt neki. Nah de szerencsére sikerült felruházni, mami meg tati is meglepte egy csomó mindennel a kisunokát:) Voltunk jó kis turiban is, haláli cuccokat találtam neki és szinte alig fizettem valamit, nagyon jól jártunk:))Most szombaton is megyünk, mert mondta az ottani eladó, hogy akkor érdemes menni, mert jönnek új rucik:)))Sógornőmmel majd ott toporgunk az ajtóban, mert ő már nagyon régóta onnan ruházza a gyerekeket és nem is látszik rajtuk, hogy turis cuccok olyan gyönyörűek és nem utolsó sorban márkásak is.
Szóval a hétvége nagyon gyorsan elment, apa hazautazott hétfőn ami nagyon rossz volt:(úgy hiányzik, hogy csak nah.Már alig várom hogy otthon legyünk a kis lakásunkban hármasban, hiányzik minden otthonról, de viszont itt is nagyon jó, manó is elvan nagyon mamával, egész nap kényeztetve van a kis picsuja:)))vesztemre, nem tudom mi lesz így otthon:D:D:D:D:D:D.
Szerencsére az éjjeleket már teljesen átalussza, mondjuk hogy itt volt az apja akkor meg nem aludta végig, felkelt mindig 2-körül, de ahogy apa elment megint átaludta:)))biztos munkát akart adni apukának, mert minden nap ő etette meg éjjel:))))Látszott is apán, hogy nagyon hiányzott neki, mert egyfolytában puszilgatta meg ölelgette a pici fiát.:)))
Ma viszont újra meló volt, de sajna ez a nap nagyon uncsi volt, nem sokan voltak így nagyon meló sem volt, takarítgattam meg rendet raktam az irodákban, meg járkáltam össze vissza, remélem holnap kicsit izgisebb lesz:))))))
Viszont manóka ma nagyon nyűgi volt, mama nem igazá tudott tőle semmit sem csinálni, még a főzés is elmaradt:D:D:D, riszálni kellett a kis valagát egész nap, mikor hazajöttem evett pancsizott utánna folytatta a cirkuszt, addig nyuszített míg el nem aludt ami 10-kor történt meg VÉGRE, már nagyon lefáradtam én is.........
Drága GG-m minden okés velünk nagyon jól vagyunk, teljesen meggyógyultunk már mindketten:)))jó lenne összefutni amíg még itthon vagyok, mert nagyon kíváncsi vagyok Milán babára:)Minden nap benézek hozzátok, és látom milyen ügyik vagytok és hogy mennyire élvezitek a szülői feladatokat, ennek annyira örülök, hogy ilyen boldogok vagytok:)))Sokszor puszillak innen is titeket:))))
Drága vicám te is hiányzol nagyon, remélem jól vagytok ti is, ha tudok jelentkezem, puszika
Patrikám remélem ti is jól vagytok és a gyerekek már nem betegek, hiányzanak a jó kis beszélgetéseink, legyetek jók:))Puszi nektek is.
JAjjjjj csajok úgy hiányzik mindenki, nagy nagy ölelés mindenkinek, sziasztookkkkkk

3 megjegyzés:

  1. De jó hogy írtál:)
    Végre egy kis hír hogy jól vagytok:)
    El is hiszem hogy hiányzik apa...hétfőn kezdte mi apucink a melót és iszonyat rossz nélküle:(:(
    Sok sok puszinkat küldjük nektek***
    Milán baba,Gabica és Pál:D

    VálaszTörlés
  2. De jó,hogy írtál!
    Örülök,hogy jól vagytok!
    Nálunk minden ok!(majd msn)
    Én is szoktam turiban vásárolni!És imádom!:D
    Sok puszi nektek!

    VálaszTörlés
  3. Örülök,hogy végre jeleztél:)♥És nekem is nagyon,hiányzik a jó beszélgetés és a pletyi hihi:))))))))))Szerintem is jók a turis cuccok,és jobb mint a kinai:)Alig várom,már hogy otthol legyetek,bár az sajnálom,nem hétvégén,mert mi megyünk szmbaton,Illáékhoz,remélem,már ösze jön:)Ja és Gabcsika remélem,nemszokja meg,hogy egésznap kényeztettve van,mert akkor jaj neked:))))))))Jó utat és vigyi magatokra,millió csók:)

    VálaszTörlés