2009. október 14., szerda

Szuri....

Sziasztok!

Megint eltelt egy hónap és jött a 3 hónapos szuri.Eléggé izgultam előtte, mert az elsőre apa vitte el, de most én voltam manóval. Reggel mikor apa indult melóba én összekészítettem mindent meg csináltam neki friss teácskát is, szerencsére az evés is jól jött ki így oda is értünk a kapott időpontra.Nem is kellett sokat várni, lemérték a kis drágám először.Jelentem Gabika 6890 g és 62 centiméter:DDnagyot nőtt a kis drágám, 3 hó alatt 12 cm az sztem nem semmi. Mire bementünk a dokinénihez manókám elaludt, úgy sajnáltam, hogy ha megszúrja majd felébred:(nah következett a szuri beadása én elfordítottam a fejem, manó meg még mindig aludt és láss csodát mikor megkapta az injekciót, csak kinyitotta a szemét,meg morgott egyet és mikor a kezemben volt már aludt is tovább:))Minden anyuka csak irigyelt, hogy milyen ügyike volt, persze én meg dagadtam a büszkeségtől, hogy az én nagy fiam milyen ügyes és bátor volt:))Nem is volt neki semmi baja egész nap, nem lázasodott be, nyűgös sem volt, csak kicsit többet aludt a kelleténél, de az nem baj.Persze megint le lettünk tolva hogy kövér a gyerek, de LESZAROMM:)
Képzeljétek tegnap újra nagy áttörés volt nála este, apa berakta a kiságyba és elaludt magától:)))annyira örültünk, kezd beszokni a drágám, de hajnal 3-kor meg kaptam egy enyhe szívgörcsöt, elkezdett sípolni a légzésfigyelő, nah fel is pattantam egyből az ágyból és rohantam a kiságyhoz, de szerencsére semmi baj nem volt, csak az én drágám lemászott róla be a sarokba és nem érzékelte, nagyon kellett neki az a bari ami az álmát vigyázza:))
Tegnapelőtt Én, tegnap meg apa fürdött manóval a nagykádban, hát valami csodás volt, nagyon élvezte a nagy helyet.Van neki egy kis szivacs foci labdája és azt csak úgy rugdosta a vízben a kis lábával, persze apa egyből mondta, hogy milyen jó a labdaérzéke a gyereknek, persze aki focistát akar nevelni belőle......:D:D:D:DNagyon ügyes a kis picikénk, lassan a babakocsit is kinövi, pedig azt 6 hónapra terveztem:D:D:D, nah de akkor majd elővesszük a sport részét az is dönthető:))annyira emeli már a kis fejecskéjét, hogy kinéz hason a babakocsiból a drágám, olyan aranyos mikor kukucskál és közben vigyorog:)))Megzabálom olyankor, olyan jó kedélyű mindig, szeretem nagyon.Neki csak akkor van baja ha a kis gyomra jelez, h küldjön le valamit:))))Amúgy minden oké, elvigyorászik meg elgagyarászik egész nap.Egy szavam sem lehet rá:))), mindent meg tudok tőle csinálni.:))))
Kicsit az időről:napok óta viharos sőt szerintem orkán erejű szél van erre, minden virágomat kifújta a ládábó az egyik reggelre, sajnáltam nagyon őket így kopasz lett a teraszom és tegnap ráadásul még szállingózott is kicsit a hó, alig hittem a szememnek:O:O:OSzörnyen hideg is van, jó ha a hőmérő eléri a 4 fokot napközben, így sétálni sem tudunk manóval menni sehova sem, mert elfújna bennünket a szél, így kénytelenek vagyunk benn lenni.Ráadásul még a fűtés sincs bekapcsolva , majd csak holnaptól lesz ha minden igaz, de már nagyon fázunk benn a kicsit is jól be kell öltöztetni, vettünk is egy hősugárzót, hogy a fürdésnél meg ne fázzon a lelekem.Jól be is fűtünk vele mindig a fürdőben:)))Remélem hamarosan javulni fog az idő, mert ez már lassan elviselhetetlen, tv-t sem lehet nézni, mert a digi tv is mindig szakadozik a nagy széltől:(((
Nah mára ennyi voltam, puszi mindenkinek..............

3 megjegyzés:

  1. Mi az,hogy kövér?
    Ezek hülyék...

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon ügyi , hogy igy birta a szurit.!Sok-sok puszi neki:)Avval meg ne foglalkozz hogy mit mond a doki (kövér)majd ha mászik , akkor majd lemegy róla:)puszantás

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép baba,és egyáltalán nem kövér,nem kell hallgatni a védőnőre.igy gyönyö9rű ahogy van!!!sok puszim.

    VálaszTörlés