2009. október 8., csütörtök

Itt járt ma Ilda...

Sziasztok.....


Itt járt ma nálunk Ilda barátnőm, akivel még a gimiben lettünk nagyon jóban. Megnézte a kis szépségünket, mert ő még nem látta, jajj nagyon tetszett neki, készített egy egész fotósorozatot róla:D:D:D Hozott manónak még ajándékot is, nagyon drága volt, imádom a csajszit.Kapott Gabcsi tőle egy ilyen kis zenélő házikót, ami vetít a plafonra meg a falra, nagyon szupi, csak úgy nézegeti manó, nagyon tetszik neki.Ha hazamegyünk akkor fel is szereljük a kiságyára, mert fel lehet oda rakni, nagyon kis praktikus:) Felelevenítettük a sok sulis emléket meg a nyaralásokat, jajjjj istenem a régi szép idők:D:D:D:D, Olaszország, Balaton, Pécs, jujjjjj de rég volt és milyen öregnek érze magam:D:D:D
Még volt egy másik csaj is és így 3-an mentünk nyaralni olaszba egy kempingbe, hát ne tudjátok meg milyen bulik voltak ott, még most is belepirulok:D:D:D Fogalmunk nem volt hogy merre induljunk, én mondjuk akkor már jártam ott egy párszor, de csak autóval, mi meg busszal válalkoztunk az útra 3-an csajok.Velencéig mentünk innen magyarból busszal, majd ott kellett kitalálnunk, hogy mivel menjünk tovább Sottomarinába, nagy nehezen elmondtuk a buszmegállóban, hogy hova szeretnénk menni, vagyis inkább elmutogattuk, mert mi nem tudtunk olaszul egy szót sem ők meg se németül se angolul semmit:)))Nah de eljutottunk nagy nehezen, mikor már láttam egy ismerős helyet a városban akkor mondtam a csajoknak, hogy nah itt száljunk le mert innen már tudom az utat.El is gyalogoltunk még jó pár km-t a kempingig a jó sok nehéz cuccal:D:D, mire odaértünk egyből láttam hogy a kemping előtt van egy buszmegálló:D:D:D:DNah már akkor agyonröhögtük magunkat:)))Ott is elmutogattuk kézzel lábbal hogy mi itt helyet akarunk és sikerült is:)felépítettük a sátrat lecuccoltunk és irány a tenger:))))Sötétedésig csak lubickoltunk.Nagyon örültem hogy a csajok jól érzik magukat, mert ők addig még sosem jártak külföldön, főleg nem tengernél:)Ez volt a nyaralásban a legcsodásabb hogy láttam az arcukon a boldogságot...........nah meg később a borvirágot is:D:D:D:D:D
Ezután megkezdődött a buli:)))))Gondolom a többit el tudjátok képzelni............Soha nem felejtem el azt a 8 napot az biztos míg élek.Csak azt sajnálom hogy a 3. lány, Marina azóta teljesen megszakította velünk a kapcsolatot:(((a barátja teljesen elfordította tőlünk, de hát nem tudunk neki mit tenni, inkább féltve őrizzük Ildámmal a jó kis barátnői viszonyunkat. Csak sajnos a nagy távolság miatt nem sok lehetőségünk van a találkozásra, de hála a netnek, azért napi kapcsolatban vagyunk ha tudunk.:)
Más: vége végre az aratásnak, már csak a fizumat várom:)))holnap már nem kell menni melózni, újra a kisfiamé vagyok egész nap:)már nagyon hiányzott, teljesen elszokott már tőlem, mamához nagyon elkezdett ragaszkodni, ugye hogy ő volt vele egész nap, ez bevallom kicsit rosszul is esik, de hát sajna mindennek megvan az ára, mint ennek a munkának is például, nah de ezentúl csak velem lesz a kisbabám miután hazamentünk:)
Innen is puszilok mindenkit, holnaptól pihenő üzemmódban vagyok........

Néhány mostani kép:)

Kukk...Izmos vagyok :D:D:DTudok csúnyán is nézni....:D:D:D:DEgyszerűen vagány vagyok :))))))))))ÁÁÁÁÁ:))))Blöööö....:)Szépségem, imádommmm:)))ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ:)))))))Tatival csendespihenőzünk:)))Krisztikével:)

1 megjegyzés:

  1. De édes,drága kis tünemény!Micsoda pofikat vág:D:))))))A bulik,bizti jók lehettek veled:)Millió puszika nektek:)

    VálaszTörlés