2009. október 19., hétfő

Soha többé "no name" pelust.......

Sziasztok.....

Annak idején, mikor még Gabcsó a pocimban volt eldöntöttem, hogy az elején míg nagyon pici addig valami márkásabb pelust fogok használni, nemrégiben viszont elkezdtem próbálgatni a különbözö pl.:DM-est, Lidl-öst de nem reklámozom őket, szóval elkezdtem a kísérletezést, mert több emberke is mondta nekem, hogy huuu ez meg amaz is jó én meg ezen felbuzdulva, hogy kicsit kíméljem a buxát elkezdtem veszegetni őket, persze csak kissebb csomikban, hogy meggyőződjem milyenek, nah de egyik sem győzött meg, mert egytől egyig mindből kifolyik minden, a gyereket naponta többször kell öltöztetni, meg sokkal többször is kell ezeket a bizonyos pelusokat cserélni, szóval pénz ide vagy oda megveszem neki a drágát és kész, nem fogok ezzel a sok gagyival szarakodni......
Más: Gabikám drága aki eddig a nyugottság mintaképe volt pár napja elkezdett sírdogálni, de egyfolytában, nem tudom lehet a szuri utóhatása volt, meg jön a fogacskája neki azt mondta a védő néni, de már teljesen magam alatt voltam a hétvégére:(((egyszerűen én mint anya sehogy sem bírtam megnyugtatni csak hatalmas küzdelmek árán:(nagyon kétsébeejtő volt, hogy nem tudom milye fáj, mert valami biztos volt, mert úgy sírt a kis drágám, mint akinek fáj valamilye....Ez volt Pénteken, mire Gábor hazajött a melóból én már totálkáros voltam idegileg, nah át is vette tőlem, de vele is csak sírt sírt, szerencsére a hétvégén már minden rendben ment és a mai nap meg egyszerűen csodálatos volt:)Az én nagyfiam ma egyetlen könnycseppet sem ejtett, nagyon jó baba volt:)Reggel fél 7-ig aludt utánna megpapált és fél 9-ig húzta a lóbőrt megin, persze anya is vele :D:D:D:Dnah de evés után felöltöztünk és elmentünk a rossamannba meg a gyógyszertárba megvenni a szükséges dolgokat.Sétáltunk egy jó nagyot, el is nyomta a hideg rendesen, ugyanis itt még 9-kor is -1 fok körül mozgott a hőmérséklet:(Nah de nem árt a friss levegő és nekem is jólesett már, mert mostanában sokat ültünk benn, mert egyfolytában esett az eső, meg fújt a szél:)Amúgy nagyon jól vagyunk, minden oké remélem manócska marad ilyen jó, mert tudjátok a jót könnyű megszokni, de a rosszat nagyon nem:D:D:D:D
Nah legyetek jók és sok sok puszika.......

1 megjegyzés:

  1. Elösször is csinike a blogod:)az occso pelus nálunk sem vált be csak a drága:Sde ha belegondolunk,mivel,jó,nem kell,sürün cserélni,igy már nemis olyan drága:D!Bizti fogatok jön...remélem hamar tul estek rajt!!!Millió csók nektek:)♥

    VálaszTörlés