2009. augusztus 24., hétfő

Szörnyű augusztus 20.-a :(

Sziasztok!!


Anyukámék megérkeztek délután 19.-én és nagy meglepetésemre hozták a tesóm kislányát Krisztikét is, nagyon örültem neki. Már nagyon látni akarta Gabikát. Nagyon szereti peszrálgatni:)
Este 21:30-kor kezdődött a Dobrády Ákos koncert, nagyon jól énekelt a gyerek tetszett mindenkinek nagyon és nem utolsó sorban azért is jó volt, mert legalább élőben énekelt. Kicsit hamarabb hazaindultunk, mert fáztunk eléggé, mert lehült estére a levegő, de az utolsó dalokat nagyon jól lehetett hallani a nyitott erkélyajtónál is.
20.-án kitaláltuk, hogy kimegyünk a Dunához bográcsozni, jó kis marhapöreszt főztünk nagyon isteni lett, mindenkinek rettentően ízlett.Krisztike is nagyon jól elvolt, játszott a vízparton és kiváncsian nézte a kajakosokat:) 2-körül értünk haza Kilitiből és délután pihentünk egy nagyot meg néztük az atlétikai vb-t. Gábor 5-re ment focizni a munkatársaival és elhívta apát is hogy álljon be focizni, el is ment, nah de persze Krisztike is menni akart pedig mondtuk neki anyával maradjon itthon velünk meg a picivel, de hát tudjátok milyen a gyerek......
Nah de mivel Kriszti elment mentem én is , mert ugye a fiúk nem tudnak ügyelnni rá, így anya maradt manócskával mi meg elmentünk a pályára.A fiúk elkezdtek focizni mi meg Krisztikével kosárlabdáztunk meg játszottunk mindenfélét, távolt ugrott meg szaladgált össze vissza, nagyon jól elvoltunk ketten, meg persze szurkoltunk a fiúknak:) Jött pár nagyobb fiú és elfoglalták a kosárpályát, így mi leültünk a fűbe és vártuk, hogy vége legyen a meccsnek, de persze Krisztike nem bírt sokáig a valagán ülni és elkezdett a kapu mögött szaladgálni, szóltam is neki párszor, hogy jöjjön mellém , mert félek hogy megrúgják......................egyszer csak azt látom hogy repül a fejecskéje felé a laszti és ő kivédi a kezével, és vigyorog utánna és rá 2 mp-re meg nagyon elkezd sírni, gyorsan odamentem hozzá és rettenetesen elkezdett zokogni és mondta hogy nagyon fáj a keze meg hogy menjünk haza, megnéztem neki a kezét semmit sem lehetett látni nem dagadt be neki, gondoltuk, hogy csak egy kis ficam, de azért biztos ami tuti hazafele nem nyugodtam bele és bevittem a kórházba a balesetire, nem is volt előttünk senki és egyből sorba kerültünk. Elmondtuk a dokinak , hogy mi történt és egyből küldött minket röntgenre, persze semmi papír nem volt nálunk ....... a röntgen előtt még a doki félrehívott és megkérdezte, hogy mikor evett ivott utoljára a kislány...én meg mondtam mikor és azt mondta ezt azért kérdezte, mert szerinte 90 % hogy ebből műtét lesz.........nah erre nagyon megijedtem.
Nah elindultunk a röntgenre és Krisztikének szépen elmagyaráztam, hogy lehet meg kell műteni a kis csuklóját, persze ő is nagyon megijedt. Akkor már nem bírtam tovább tartani magam és elsírtam magam, a kis drágám erre meg mondja nekem, hogy Anita ne sírjál nem a te hibád, én nem fogadtam szót nekem én vagyok a hibás.............jajjj majdnem megszakadt a szivem, dehogy vagy te hibás drágám ez csak egy védekezési reakció volt, hogy ne a fejecskéd találja el a labda.
Megtörtént a röntgen és vissza a balesetire, hamar meg is volt az eredmény és behívott a doki megint: Közölte hogy el van törve a csuklója és egy csont el is van mozdulva még konzultál a fő fő sebésszel mert ő dönti el, hogy lesz-e műtét vagy nem, közben minket felküldtek a gyerek osztályra, hogy elvégezzék a laborokat meg beültettek neki egy branült hogy ne kelljen többször szurkálni ha műteni kell.Hát eldöntötték megműtik azonnal amint lehet, jött is az anesztes és szépen gyerek nyelven elmagyarázott nekünk mindent. Közben bejött apa és Gábor , Gábor benn maradt vele, addig apával hazamentünk, hogy behozzuk anyucit. Persze szóltunk teóméknak is ők is jól megijedtek:(, pont a tüzijátékon voltak fenn. Visszamentünk a kórházba, aláírtam a műtéti beleegyezést fél 9-kor és már 9-kor vitték is műteni. Fél óra volt az egész, szerencsére csak egy dróttal kellett rögzíteni a csontot neki. A sebész miután végeztek bejött és elmondott mindent szépen, holnap még megnézi és ha minden ok a röntgen után mehetünk haza.
Anya mellette maradt éjjelre, mert megengedték neki.Végül is minden szerencsére jól alakult és jött is haza másnap. Csak annyi hogy eléggé bántott minket, hogy a mi felügyeletünk alatt történt mindez, de hát tudom, hogy nem tehetünk róla, de mégis rossz kicsit............Mire kiengedték ideértek a szülei is és már ők hozták el hozzánk, így ők is itt töltötték a hétvégét velünk együtt.Végigpihentük a pénteket és mivel mindenki jól volt másnap eldöntöttük, hogy megyünk kirándulni Ausztriába.Hát nagyon jól éreztük magunkat, a gyerekek is élvezték.Manó is nagyokat aludt az autóban, imádja ha rázza a kis popóját a kocsi:D:D:D.
Nagyon szép helyeken jártunk, csodás tóvidéken:) Voltunk Sisi nyári lakjába is Bad Ischl-ben. Gyönyörű az a vadászkastély. Csak sajna sokat kellett a kocsiban ülni, mert esett sokat az eső,de ha elállt egyből mentünk midenfelé:) Szóval volt jó is meg rossz is a hosszú hétvégében, de hát nem lehet mindig minden tökéletes.
Puszi mindenkinek
Pár kép rólunk:
a kis bátor műtött hősöm, imádom:)



Együtt a gyerkőcökkel

Tesómék
Mi

Csatlakozott Gabcsim is :)


Szüleim Bad Ischl-ben

Ez már másnap készült mamával:))


4 megjegyzés:

  1. Szijjaaa Drágaság!!!
    JJjjajjj én is megijedtem volna a helyedben és nekem is bűntudatom lett volna de ezt tényleg nem lehet kivédeni sajna....főleg egy örökmozgó gyerkőcnél:)
    Mindíg nem lehetsz a sarkában,nem lehet leültetni hogy márpedig itt maradsz órákig!
    A lényeg hogy minden oké veletek!
    A képek szuper jók:)
    Sok-sok puszi nektek***

    VálaszTörlés
  2. Jajjj egyem a szivét,úgy megsírattál:(
    Gyönyörűek vagytok a képeken :)

    VálaszTörlés
  3. Egyem a kis szivét:)De gondolom már jól van:)Ti meg szivem csücskei vagytok,gyönyörüek:))))))))Millióm:)

    VálaszTörlés