2009. augusztus 5., szerda

Móvárról.....

Sziasztok....

Nah mostmár újra itthonról blogolok.........vasárnap este érkeztünk vissza.Hát elég rossz volt eljönni otthonról, nagyon jól éreztem magam, szokás szerint sírva is fakadtam, mint mindig ha el kell jönnöm otthonról. Tudjátok én szívesen laknék otthon, megvan a saját házam meg mindenem ott, de nem kényszeríthettem annak idején Gábort arra hogy költözzön oda, mint ahogy ő sem tette ezt meg velem, így döntöttünk Mosonmagyaróvár mellett, persze jobb is itt mind anyagi mind másféle szempontokból, Gáborka jövője végett is jobb lesz , mert itt több lehetősége lesz a különféle sportokra, iskolák kiválasztására mint Békés megyében. Egyszerűenn több a választék mindenből, persze ez Győrnek is köszönhető, ott aztán mindent meg lehet találni, akár sportról, akár iskoláról, akár bármilyen szabadidős foglalkozásról szó van. Remélem mindent meg tudunk neki adni majd amihez csak kedve lesz..............
Drága anyukám is elsírta magát és bevallotta szivesen jönne velünk vissza, de hát a többi unokára is gondol így maradt otthon, nah de úgy gondolom nem sokat kell várnom , hogy újra jöjjenek:))), apukám csak gondol egyet és már jönnek is mint a szél:))))))
Valószínűleg testvéremék is jönnek ha kap szabit, ez lesz itt nyaralásuk nálunk, jó is lenne ha jönnének, nagyon szeretek velük lenni.Mi egy olyan család vagyunk, hogy nem tudjuk egymás nélkül elképzelni a nyaralásokat......pl hogy most mi nem tudunk menni a pici miatt nyaralni ezért ők sem mennek, inkább várnak jövő ilyenkorig:)))Egyszerűen mi így szeretjük és kész....Tavaly is így mentünk nyaralni Olaszországba: tesómék 4-en , anyáék ketten, meg mi is ketten Gáborral, hát nagyon csodás is volt........remélem jövőre a kisfiamnak is megmutathatom, mert mióta együtt vagyunk az apjával minden évben voltunk kinn, csak ez az év lesz lyukas, de ezt meg nem bánjuk, mert ő többet ér minden nyaralásnál:)))
Gáborkánk megint nagyon jól viselkedett, egész úton csak nézelődött meg alukált nem volt neki egy hangja sem, szerencsére a beteg kis szeme meg szája valószínűleg nem okozott neki fájdalmat.:)Megint a fővárosban vacsizott mint mikor hazafele utaztunk, megálltunk egy jó kis benzinkúton az autópálya mellett , tisztába raktam meg megetettem . Amíg evett nem akartunk visszaülni az autóba mert ott még elég meleg volt így kiültünk a benzinkút kávézójának a teraszára míg evett, apa is addig kávézott egyet.......mondanom sem kell mindenki megcsodálta a mi kis manókánkat, tetszett az embereknek:))))Persze dagadt a mellkasunk apával rendesen, tiszta büszkék voltunk rá:D:D:D:D:D:D
Miután hazaérkeztünk felcuccoltunk a lakásba én még elpakolásztam, mert nem akartam másnap ezzel szarakodni, addig apa peszrálta a gyerkőcöt.......mire végeztem jól elfáradtunk mindketten és bezuhantunk az ágyba, persze én csak fél órára, mert etetni kellett később:)))ez az anyák sorsa....:D:D:D::D:D:D
Hétfőn elmentünk a doktornénihez, csak sajna nem volt a mi dokink így egy ismeretlen helyettesítőhöz kellett mennünk, hát nem volt valami szivélyes a vén banya, magyarul nagy ívben leszart minket, nem tudom az ilyen minek vállal akkor helyettesítést.Nah de szerencsére minden rendben van a kis drágámmal szépen javul a szeme is meg a szája is, így nem kell menni a dokinénihez csütörtökön, majd csak a helyettesítő védőnénihez kell menni egy súlymérésre.
Kedden kicsit nyűgösebb volt Gabcsi a kelleténél, de biztos ez a hülye időváltozás, otthon 40 fok volt itt meg vihar eső dörgés villámlás, ma is elég hűvös van, kis drágám épp alszik ujjszopi közben, a kis mutató ujját szopizza mindig:)))Remélem ma mindent meg tudok csinálni tőle, mert holnap jönnek anyósomék babalátogatóba és nem szeretnék holnap kapkodni, legfeljebb majd ha hazajön Gábor akkor takarítok ki ő meg peszrálkodik, mondjuk tegnap is úgy volt, mikor hazajött megetette, addig én főztem vacsit kivasaltam elmosogattam meg stb.:))NAGYON JÓ APA:)))Imádom mikor a picivel foglalkozik órákig el tudnám őket nézni.A két szerelmem, mondom is mindig nekik, hogy Gáborka a kis szerelmem, apa meg a nagy szerelmem.........:)))))
Nah nem érzelgősködök tovább húzok főzni:))))))))
Pusza mindenkinek

4 megjegyzés:

  1. JJjjajjj de jó volt ismételten olvasni:):):)
    Szeretem ha a családodról írsz hogy ilyen kis összetartó..mert mindíg a saját családom jut eszembe:)
    Szuper szülők vagytok:)
    sok sok puszi***

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó mindig olvasni a soraidat, úgy meghatnak.
    Tavaly mi is Olaszországban voltunk, az Anyukámmal és a Párom Anyukájával, hát mondanom sem kell jöttek barátok is velünk nagyon szupi volt.
    Örülök, hogy javul a pici szája, és a szeme.
    Tényleg nagyon szuper szülők vagytok, így tovább.

    Sok puszit küldök!!!

    VálaszTörlés
  3. Merre jártok???
    Hahhhóóóóóóó
    sok puszi***

    VálaszTörlés
  4. Baccus Nita ne ijesztegessé:)))))
    valamit csak annyit hogy oké megvagyunk minden szupi..csak ennyit!
    pusza

    VálaszTörlés