2009. augusztus 31., hétfő

Mosonmagyaróvárról újra.........

Sziasztok......

Vasárnaptól újra itthon vagyunk.Még csütörtökön elmentünk anyukámékhoz, mivel ugye úgy volt, hogy apa megy el pénteken focizni, nah de beleköpött a főnökük a levesbe:(((pedig már egy hónappal előtte meg lett beszélve, hogy mennek és akkor rá is bólintott, most meg csütörtökön benyögte délután, hogy nem mehetnek, mert akkor ki megy ide meg oda helyettesíteni, nah de nem is ecsetelem, tiszta hülye és annyi. A lényeg, hogy apa nagyon szomorú volt, hogy nem mentek, pedig biztos jól érezték volna magukat. Így szegénykének mennie kellett pénteken is meg szombaton is melózni, nah de kibírta:)
Jajj én nagyon jól éreztem magam otthon, mint mindig, imádok velük együtt lenni:) Olyan rossz hogy ők olyan messze vannak , mi meg itt.Sajna mostanában anyáék sem tudnak jönni mert apának megkezdődik az aratás újra, jön a naprafprgó meg a kukorica és ez általában be szokott tartani vagy 2 hónapig, nah de remélem becsúszik 1-2 esőszünet és akkor jönnek, meg sztem mi is fogunk menni főleg októberben, mert akkor lesz Csabika szülinapja és oda mindenképp megyünk. Jajj istenem ő is 5 éves lesz már, hogy telik az idő, pedig ő is nemrég született és hoztuk haza a KH-ból, huu nagyon sokat peszráltam annak idején.......most meg már nekem is van egy édes kisfiam, aki igazán jó gyerek. A hazafele tartó úton is csak egyszer evett Szolnoknál és utánna végigaludta az egész utat. Semmi panaszom nem lehet rá, nagyon ritkán sír, akkor is csak okkal, ha éhes vagy ha fáj a hasija, amúgy nagyon elvan.
Otthon mindenki el volt csodálkozva, hogy huuu mekkorát nőtt és micsoda vasgyúró lett, főleg a keresztanyukája, mert ő már 1 hónapja nem látta. Kersztapja sajna nem látta, mert tesóm épp Pesten és Szegeden dolgozik, mondta is sógornőm, hogy nagyon sajnálja, h ennyire messze lakunk, mert fel fog nőni anélkül, h látnánk sűrűbben:((((Hát sajnos ez van.....
Persze az otthontól való búcsú megint könnyesre sikeredett........Nah de remélem megyünk minnél hamarabb:)))
Míg ott voltam anyáék pénteken elmentünk Gabcsival az én drága mostmár remélem kijelenthetem hogy GG barátnőmhöz:))) Tényleg mintha 1000 éve ismernénk egymást, az elejétől fogva egy hullámhosszon voltunk, nem keresztezte soha a beszélgetést kínos csend, hogy esetleg v.ki ne tudott volna semmit sem szólni......áááááá végigröhögtük az egészet. A csaj teljesen olyan mint ÉN:)))Jajj és a párja is rettentő jópofa.Egy szó mint 100 nagyon jól éreztam magam velük és érzem igazi barátokra leltem:)) Remélem talizunk még sokszor:)))És drága GG-m innen üzenem, hogy nem is jöhetne jobb helyre Milán baba mint hozzátok, szuper szülők lesztek, nagyon imádlak titeket, innen is sok puszi sziasztok.
Jajj és képzeljétek mire hazaértünk apa fincs rántotthusival meg sültkrumplival várt minket és még csinált egy sütés nélküli túrótortát is,egyszerűenIMÁDJUK.

2 megjegyzés:

  1. Mi is IMÁDUNK Nitám!!!
    Nagyon-nagyon várjuk az ismételt talit:)
    Sok sok puszit küldünk mind hármótoknak***
    Gabi,Pali és Milán baba:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Drága! GG-nek is írtam: sárgulok rendesen... :D puszi

    VálaszTörlés