2009. augusztus 18., kedd

Kicsit nehéz éjjel.....

Sziasztok!


A mai éjjelünk kicsit nehézkes volt, manókának nagyon szörcsög a kis orra és elég nyűgösen aludt, csak a pocimon bírt aludni egész éjjel, ami azért nekem nem volt annyira kényelmes, meg ugye nem tudtam olyan mélyen és pihentetően aludni, mert féltem hogy lecsúszik rólam. Persze az a rohadt porszívó is most szarakodik és nem tudtam neki rendesen leszívni a nóziját, ha felmelegedett egyszerűen kikapcsolt az a szar:(

Nah de túléltük szerencsére és most nyugisan alszik.11 körül meg megyünk a dokinénihez tápszert iratni meg a gyógyszertárba kiváltani a dolgokat.

Viszont éjjel most csak egyszer kelt enni a kis drágám,ez biztos annak köszönhető, hogy kicsit megemeltem az adagját neki, mert már a 2 órát se bírta ki néha......úgyhogy 100-ról 130-ra emeltük a papiját.

Mikor éjjel felkelt mondtam apának hogy hozzon már egy pelust mert lusta vagyok felkelni és elmenni a pelenkázóig, nah el is kezdtem pelusozni mire az én drága kisfiam átment szökőkútba és összepisilte az ágyat:)))nah húzhattam át mindent, inkább ne lettem volna lusta és vittem volna el a pelenkázóig........kisfiam nem te vagy a hibás anyád volt a hülye lusta dög:)))nah de balesetek vannak én meg ezzel vígasztalom magam:)
Kakival még sajna mindig nem állunk valami jól, sajna csak 2 naponta van, de akkor is csak úgy ha segítek neki kicsit a lázmérővel és akkor megkönnyebbül a drágám, kiad egy nagy adagot magából, apával meg csak csodálkozunk, hogy hogy jöhet ki ennyi kaki egy ilyen kicsi kis babából:))Nah de remélem lesz ez még jobb is
Pusza mindenkinek, sziasztok.

6 megjegyzés:

  1. Szijjja!Tuti,lesz jobb éjjel,bár még én is azt várom:D!Nálam is volt ojan,hogy bedöglött a porszi,szivd meg magad a csövet,bár nincs akkora erö,de mégis könnyebb neki,és neaggodja csöbe megya gula:))))))))))Millió csokom az egész kis családnak:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Drága! Ne te emeld, szabd ki az adagját!!!!! Tegyél 160-at a cumisüvegbe és engedd, hogy addig egyen, ameddig elégnek tartja, ha már jól lakott, kiengedi a szájából a cuclit vagy elelszik. Ne aggódj!!! Nem eszi túl magát! Annál a babák okosabbak, legfeljebb bukik picit. puszi Gabcsóka pici pocijára! :)

    VálaszTörlés
  3. El sem tudom mondani hányszor pisilt le a fiam engem is...már a kórházban is,és mikor hazahoztuk és rátettem a pelenkázóra-azonnal onnan is!Mintha csak azt várta volna,hogy mikor nyitom szét a pelusát!

    :DDD

    Jucinak igaza van...majd a babód beállítja magának az adagját!Nekem a Kevin(igaz nagy baba volt!4500g és 56cm) már a kórházban 120-at szopizott hazahozatalkor...mindenki csak lesett!De persze neki ez volt a tökéletes és aludt mint a tök!

    Alvás pedig...az meg mi!?!?!?
    Puszi nektek!

    VálaszTörlés
  4. Szia,

    De drága a kis Manó.
    Ne aggódj a kakilás is majd rendbe jön.
    Örülök, hogy jól vagytok!!!

    Sok puszit küldök!!!

    VálaszTörlés
  5. Én még ez előtt állok de nagyon várom!
    Aztán azt fogom várni mikor fogok aludni:DDD
    Sok puszi arra a kakis popsira is:)))
    sziasztok***

    VálaszTörlés