2009. augusztus 17., hétfő

Megint Hétfő.....






Sziasztok......



Mióta manó megszületett most voltunk először hármasban hétvégén, nagyon jó volt mondhatom, végigpihiztük az egészet, nagyokat aludtunk, főztem, sütöttem, addig apa elvolt a pici kisfiával:D, én meg szépen rendbevágtam a lakást.
Pénteken ugye elég későn értünk haza Golsból és ezért elég sokáig aludtunk:), Gáborka keltett minket mindössze ha éhes volt, de a kis drágánk most kibírta az 5 órát is 2 etetés között.

Jó volt összebújni hármasban, szeretgettük egymást, ez volt ám az igazi kikapcsolódás:).......

Apára egy szavam sem lehet, teljes mértékben ellátta Gabcsit, etette, itatta, meg eljátszadozott vele míg én mással bíbelődtem.

Jah és néhány kép Golsból:








Le is adtam apának a rendelést, hogy ilyen autó kell anyának, mert ez olyan bevásárlóautó:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D
Sziasztok

2 megjegyzés:

  1. Niittámmmmmmmmmmmmm olyan szép vagy te csajszi:O
    És imádom a képeket:)
    Manó Anya Apa :))nagyon szuperek:)
    És tuti jó bevásárló kocsit választottál:PP
    (Apa kötsd fel azt a bizonyost:PPPP)
    puszillak titeket***

    VálaszTörlés
  2. Hol is kezdjem,gyönyörű Gabcsika::)Te,hihetetlen csini,kölök arcu,de nagyon csini!Hajrá,nyuzd apát a kocsiért:D!Millióm,nektek!♥♥♥

    VálaszTörlés