2009. augusztus 9., vasárnap

1 hónapos ma a kis drágánk....




Sziasztok!




Pont ma egy hónapos a kis drágánk.......el sem hiszem, h így telik az idő, nemrég még a babanet előtt ültem beszarva, hogy úristen most mi lesz, mikor fájni kezdett a pocim, lehet ha akkor nem megyek be a KH-ba még mindig a babásokkal csetelek:D:D:D:D:D:D....olyan jó hogy ennyi jó emberre leltem abban a közösségben, nem lehetek elég hálás nekik a sok segítő szóért meg a bíztatásért és a sok sok anyai tanácsért......Köszönöm lányok.......:)


Ilyenkor már magamhoz szoríthattam az én pici drága kisfiamat, el nem mondhatom milyen érzések kerítettek hatalmukba, semmihez sem fogható ez az anyaság..........még a sok sok fájdalom ellenére sem, még ha 1000x ennyire is fájdalmas lett volna akkor sem tántorodnék el soha sem:), mert az hogy Te kisfiam megszülettél ettől csodásabb dolog nem történt még velem meg apával sem. Minden nap egy csoda hogy velünk vagy, figyeljük minden kis mozdulatodat, imádunk elnézegetni órák hosszat, 3-an összebújni és csak úgy csöndben figyelni minden kicsi mozdulatodat, egyszerűen nem tudunk veled betelni:)


Az én kis drágám már majdnem 4 kg, és nőtt kb 2 cm-t, voltunk csütörtökön az 1 hós védőnői vizsgálaton és minden rendben volt ott is.Már egyre jobban elkezdi figyelgetni a szines függönyt a pelenkázója mellett és két kajcsi közt már többet van fenn és kémleli az egész lakást meg akik körülötte vannak:)))nagyon kis kíváncsi baba.......a hangunkra is figyel már.


Amúgy nagyon jó bébi, egész nap csöndben fekszik a babakocsijában vagy elvan az ágyon, csak akkor sír amikor fáj a pocija, vagy ha éhes de akkor nagyon,eléggé érzékeny a kis hasijára ha evésről van szó........:D:D:D


Az éjszakáink is jól telnek 2x szoktunk csak kellni, akkor apa hősiesen megeteti míg én őket figyelem, mert gyakran mindketten alszanak közben:D:D:D:D Olyan jó nézni őket, apa és fia csodás életkép, minden festménynél gyönyörűbb:)))


Mindenkinek ezt az érzést kívánom, mint ami most nekem betölti az életem, ezt nem lehet megunni és ebből csak több és több kell..............




Puszi mindenkinek és jóéjt

2 megjegyzés:

  1. Ezt szavakkal már nem lehet kifejezni...ez 1 olyan érzés,amit csak a szülők éreznek!Kevés még az "imádom őt" kifejezés is!

    Nagyon ügyi a kisfiad!És persze gyönyörű!!!

    Sok puszi nektek!

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen,érzés,ugye?Csodásanyuja vagy:)Gyönyörüek vagytok:)Alig várom,hogy kezembe vegyem,és rtéged lássalak:)pusszom,millió:)

    VálaszTörlés