2009. augusztus 19., szerda

Jönnek anyáék..:)

Sziasztok!!!


Anyukámék érkeznek délután már nagyon várom őket. Már több mint 3 hete nem találkoztunk, kíváncsi leszek mit szólnak manóhoz, mert igazán ők fogják látni mennyit nőtt a hetek alatt.

Jajj olyan jó lesz megint együtt.........

Ma megyünk Dobrády Ákos koncertre este mert anya nagyon szereti, holnap foci lesz Gábornak így megyünk mi is megnézni, apukámat meg már be is szervezte a csapatba, mert ő is szeret focizni.Este tuti megyünk a tüzijátékra, vagy ha nem akkor megnézzük az erkélyünkről, mert itt fogják mellettünk lőni, szilveszterkor is innen néztük:)Jó volt nagyon.

Megyünk valamelyik nap strandra is sztem, vannak errefelé szép fürdők pl.: Lipóton, én meg majd nézem őket hogy fürdenek.:D, Anyáék nagyon szeretik a gyógyvizet, ha tehetik elmennek Hajdúszoboszlóra vagy Gyulára tesómékkal. Ilyenkor úgy irígylem tesómékat, hogy ők mindig ott vannak velük:( Nah de ezt mi választottuk és jól van ez így.:)))

Megyünk sztem majd kirándulni is ahogy apukámat ismerem, mert nem bír megülni egy helyen:D, tuti átugrunk Ausztriába:))

Nagyon jó kis pár napnak nézünk elébe......

Manókám ma nagyon jól viselkedett éjjel, csak egyszer kelt és most szépen egyedül aludt nem rajtam hála az égnek, ezt meg is kell szüntetnem mert így nem tudok pihenni ha ezt csináljuk:)

Kakilt is rendesen magától nem kellet neki segítenem..........Jajj olyan jó gyerek, úgy szeretem.:)

Egyszerűen nem tudok vele betelni, csak puszilgatnám egyfolytában, de félek hogy elkopoik:)))Apa is mindig puszilgatja meg ölelgeti, úgy látszik rajta mennyire szereti a kisfiát, olyan jó nézni őket együtt:)Imádom őket:)

Nah de most megyek mert még porsziznom meg súrolnom kell, és még főzni is akarok mire jönnek anyáék, jó kis bolognait, nyami, imádom.....

Sztem csak hétfőn folytatom a blogolást, jövök az élménybeszámolóval, puszika, sziasztok
A virágot pedig a kedves olvasóimnak küldöm, pusziiiiiiiiii

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok,

    Örülök, hogy menne Anyudék, érezzétek jól magatokat.
    Ugye, mondtam, hogy a kakival is minden rendben lesz.
    Nagyon szép kis család vagytok!!!

    Sok puszit küldök!!!

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy így örülsz:))
    Hol laknak anyudék?
    Akkor megint katonás rend lesz nálad :))
    Jó hétvégét,pussz!
    Köszi a virágot:))

    VálaszTörlés
  3. Nitám ezóta már a koncerten csápoltok anyával:PP
    Nagyon jó pihenést és jó kikapcsolódást kívánok mind az ötőtöknek:)
    Kellemes 4 napot nektek!
    puszilok mindenkit***

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy boldog vagy! Jó annak lenni, tudom, én is az vagyok. Még mindíg imádlak! millió puszi

    VálaszTörlés