2009. július 27., hétfő

RE RE




Sziasztok!!




Hát már 2 hetesek is elmúltunk és még mindig nem nagyon hiszem el, h egy gyönyörűség anyucija vagyok, még marátkozom az anyasággal, de az biztos, h ez a legcsodásabb élmény, ami eddigi életemben ért és nem hiszem, h ezt valami felül tudja múlni.


Gáborka amúgy nagyon jó baba, semmi baj nincs vele, már egyre többet figyelget napközben, akkor már nem csak alszik, tetszenek neki a függönyök nagyon, ahogy lebegnek a napfényben, olyan aranyos ilyenkor mikor nagy szemmel nézegeti őket, imádom az én kis manómat ilyenkor, apával is mikor köztünk van csak gyönyörködünk benne, apát mindig figyelmeztetni is kell, h nem puszilgassa mindig meg simogassa, mert felkelti, de nem bírja megállni:)Meg titokban én sem......:D:D:D:D, de azért én rászólok:))))))))))


Gábor is nagyon jó apának bizonyul, annyira imádja, már fürdette iis meg öltöztette is, igaz az első öltöztetés eltartott vagy fél óráig :D:D de azért megoldotta és utánna a következő már ügyesebben ment:)


Én az első perctől nem féltem semmitől, furcsáltam is, de tényleg jön minden ösztönből, nem kell a mozdulatokon gondolkodni..........meg is dícsért amúgy a védőnő, h milyen ritka manapság az ilyen anya, akin látszik, h ösztönből cselekszik és nem a könyvekből merít meg a netről, pedig ha tudná, hogy elég sok mindennek a neten olvastam utánna meg ugye a babanet...........:D:D:DNah de tényleg jól esett a dícséret:)


Kedden kell menni megint tanácsadásra és akkor eldönti a dokinéni, h mi lesz a tejcsi ügyében, de sajna ma sem volt szinte semmi sem:(nah de próbálkozunk kifulladásig, csak hát úgy sajnálom az én kis manóm:(Nah de nem csüggedek............képzeljétek már ott tartunk, h apa is becsatlakozott a fejésbe, ő kezeli a gépet én meg masszírozom a cicit közben, hát ez az apa szinte már mindenből kiveszi a részét, már csak a kakis pelus kicserélésére kell rávennem:D:D:D


Amúgy tényleg jól vagyun és nagyon élvezzük az együttlétet.


Puszi minden kedves olvasómnak

7 megjegyzés:

  1. Szióm!Tudom,hogy mindent megteszel,tejci ügyben:)Nestresszelj rajta:)OLyan gyönyörüek vagytok,mind hárman!Nagyon boldog életet nektek!:)Millió pusszom:)

    VálaszTörlés
  2. Jjuujjjj de szépek vagytok:))
    Minden okés aminek nagyon örülök ám:)
    sok sok puszim nektek***

    VálaszTörlés
  3. Örülök,hogy 1 sokkal vidámabb bejegyzést írtál!
    Csak így tovább!Ügyesek vagytok nagyon!

    Sok puszi

    VálaszTörlés
  4. Bizony az élet legszebb gyönyörűsége egy ilyen kics csöppség! Csak próbálkozzatok még a tejcivel! puszi nektek

    VálaszTörlés
  5. Szia,

    Nagyon szépek vagytok!!!
    Millió puszi Nektek!!!

    Szilvi

    VálaszTörlés
  6. Kellemes,gyönyörü szép hétvégét nektek:)Millió pusszom:)

    VálaszTörlés
  7. Hát ezt nem is tudja felülmúlni semmi :)
    Gyönyörűek vagytok, neked meg még mindig olyan kis tini arcod van:)))(ez bók lenne ám:))

    VálaszTörlés