2009. július 16., csütörtök

Hát sziasztok......

Először is mindenkinek köszönjük a gratulációkat, hihetetlenül jólesett.....
Szóval......az én pici fiacskám pont ma 1 hetes, el se hiszem, hogy ennyi idő eltelt már, nagyon furi, hogy már nincsen pocakom, pont tegnap mondtam apának , h kicsit még talán hiányzik is, de persze aki itt szuszog mellettem az mindenért kárpótol:)
Mivel most van egy pici időm meg álmos se vagyok, gondoltam leírom a születéstörténetünket....
2009.07.08: már a reggel elég furin indult, mert kicsit erős fájdalmat éreztem a pocimban, de végül is nem foglalkoztam vele, mert hamar elmúlt, aztán délben ebád közben is éreztem ugyanezt a fura fájdalmat, de akkor már egy óráig tartott, aztán ebéd után ledőltem pihizni, el is aludtam, majd apukám hívott du. 4 körül, h megkérdezze, h hogy vagyunk, meg hogy nem kell-e még menni a kórházba, én meg csak nevettem és mondtam neki áááááááááááá apa nincs nekem semmi bajom.....erre mire leraktam a telót elkezdtek megint jelentkezni azok a fájdalmak, de mostmár egész rendszeresen és nem is múlt el 1 óra után sem. Persze felléptem a babachatre hogy kiokosítsanak a lányok:))))lehet még most is ott ülnék ha nem zavartak volna el fürdeni:))))Nah de Gábor nemsokára hazajött és mondom neki mi újság, erre rögtön mondja, h oké akkor menjünk be a KH-ba , de mondom én még várni szeretnék kicsit nehogy elhamarkodjuk a dolgot, nah közben megvolt a fürdés is meg bepakoltam ami még hiányzott a motyómból és beértünk a KH-ba olyan fél 9 körül.Nah rögtön felvették az adatokat aztán nst, persze az a szar nem mutatott semmit sem:), aztán jött a dokibá és megvizsgált, és közölte, hogy jó 2 ujjnyira ki vagyok már tágulva.........mondom hoppá, akkor ezek lehet nem a jóslók már, nah itt már kezdtem kicsit parázni, ami tuti hatott i a vérnyomimra, mert eléggé felment, egyből mennem is kellett be a szülüszobára, mert közölte a doki, hogy nem szeretne kockáztatni és hát így burokrepesztés lesz, hogy minnél hamarabb meglegyen a baba, ez mindkettőnk érdeke volt..., szóval elmaradt a jó kis beöntés, viszont a katétert kipróbáltam hát nem volt valami nagy leányálom, de muszáj volt mert az idegességtől nem tudtam pisilni, h megnézzék a fehérjét a vizeletben és katéterrel segítettek rá kicsit, nah de ez még felejthető volt hamar, nah de ami ezután jött az már annyira nem, elkezdett matatni bennem a doki és már az bagyon fájt, aztán csak azt éreztem, h elöntött a melegség és akkor gondoltam ez a magzatvíz volt.....erre rá jó 5 percre, beindultak a fájások már egyre intenzívebben, de még elviselhető volt, áhhhh mondom itt tui nem lesz kiabálás ezt simán kibírom.....jöttek is a fájások elég is volt a leküzdéséhez csak a mély lélegzet, nah de aztán mondja a doki hogy hát mivel nem fájok eléggé ezért beköti az oxy pumpát, hogy szabályosabbak legyenek a fájások......mondom oké, ezt lehet nem kellett volna:))))miután belémjött az első adag nah ott már éreztem, h huhaaa ez jobban is fog fájni és pár perc múlva már nem lett elég a lélegzetvétel, már hang is jött ki rajtam, beindultak a 2 perces fájások és én egyre gyakrabban ismételgettem a Jóisten nevét, amit egy hívő is megirigyellt volna:D:D:D
Nah de a legfájdalmasabb az volt az egészben, h fájás közben elkezdett vizsgálgatni a doki, igazgatta a baba fejét, nah az rettentően fájt, rá is ripakodtam egyszer keményen, h vegye ki de nagyon gyorsan onnan a kezét, nem bírtam megállni zokogás nélkül:((((Nah aztán egyszer jött egy olyan fájás, hogy mondtam a szülésznőnek, h úristen úgyérzem lecsúszott a baba feje, nem bírtam visszatartani már a nyomást, nah jött is a dokibá lábakat fel és kezdődött a meló........5 tolófájáson belül 3-szor kellett nyomni, huuu azt hittem kijön a szemem a helyéről, meg ami a legrosszabb volt, h nem lehetett kiabálni közben, az utólsó tolófájás után viszont leírhatatlan érzés kerített hatalmába, jézusom kibújt a kisfiam, mostmár tényleg anya lettem:)))0 óra 37 perckor örökre megváltozott az életünk.................a kis picikémnek leszívták a nózijából meg a szájából a váladékot és utánna rögtön a mellemre tették úgy kis trutyisan, nah mondanom sem kell zokogásba törtem ki, utánna elvitték leméricskélni: 3240 g és 50 cm lett a kis pocakbabám, 36+4 napos létére ez szép méret sztem:)))miután megvoltak a mérésekkel bebugyolálták a kis angyalom és megint odahozták hozzám, akkor megpuszilgattam és kivitték apának megmutatni a picike fiát:)Hát mondanom sem kell, hogy apa is nagyon meg volt hatódva, aztán mikor megfürösztötték még akkor is kivitték neki, hogy lássa szép tisztán is a kis lurkóját:)
Engem még utánna elláttak, össszevarták a gátsebem, ami nagyon jól sikerült, szépen varrt a dokibá és nem is fájt, pedig attól nagyon féltem:)ezután a szülésznő szépen rendbetett, lemosdatott, még 2 órát voltam az őrzőben és utánna kivitt a szobába és megígérte, h kihozza a picit a fél 6-os szopira, persze úgy is lett, egész éjjel nem is aludtam, mert már annyira vártam meg hát eléggé fájdalmasak voltak az utólagos méhösszehúzódások, de aztán hatkor már csak a kisfiamra figyeltem, megvizsgáltam minden porcikáját, és jelentem megvan mindene:)))
Lényegében nem bántam meg, h nem fogadtam dokit meg szülésznőt sem, mert sztem nagyon jól jártam , midkettő végig velem volt és bíztatott, nagyon sok köszönettel tartozom nekik:))))
Végülis semmi sem úgy alakult, ahogy elterveztük apával, ugye az apás szülés sem jött össze, pont aznap kaptam volna a papírt meg mikor a manó született így hát sajna apa nem lehetett benn velünk, nah de nem is baj, mert úgy érzem , akkor gyengébb lettem volna.Így is azt mondta, h szörnyű volt neki végighallgatni a folyosón az utolsó fél órát, mert nagyon sajnált, h ennyire fájt a dolog és nem hiányzott volna nekem még ezt benn látni, h mennyire aggódik értünk:)
Nah de végeredményben minden jól és szépen alakult és elmondhatom, h a világ leggyönyörűbb kisfiújának vagyok az anyukája (persze csak az én szememben/szemünkben).Hát ennyi volt.....:D

14 megjegyzés:

  1. ♥♥♥Gratulálok én is!!!♥♥♥
    Nagyon sok boldogságot kívánok nektek!

    VálaszTörlés
  2. Drága...!

    Nagyon gratulálok és örülök,hogy minden rendben ment!Ügyes voltál nagyon!
    Várom a képeket a kis gyönyörűségedről!

    Rengeteg puszi nektek!

    VálaszTörlés
  3. Szióóó Nitám!:))))
    Elolvasva annyira furcsa és érdekes hogy én még ezek előtt állok....jól felkészítettél a nagynapra:D
    Kicsit el is pityeregtem..de ppszttt:PP
    Mégegyszer hatalmas gratuláció nektek és nagyon ügyes voltál/ügyesek voltatok!
    Sok sok puszim mindhármótoknak:)***
    szióóóó

    VálaszTörlés
  4. Tiszta furi,drága anyuka!A lehető legjobbat kivánom nektek!Mindhármotoknak!Pihizz sokat,mig tudsz:D!Képeket majd mutizz!Pusszim nektek,Drága!:):)

    VálaszTörlés
  5. na sikerült végigsírnom:0)))))

    a lényeg a végeredmény és szerintem már nem is emlékszel a fájdalmakra♥
    puszi

    VálaszTörlés
  6. huuuuu...bakker...most igy szülésem elött ezt elolvasni...egy kis erőt is adtál nekem...de büszke vagyok rád:D...
    sok sok puszi nektek!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon édesen írtad le. :-)

    Legyetek nagyon boldog kis-család! :-)

    Puszi ♥

    VálaszTörlés
  8. A hívős rész nagyon tetszett!!!
    Hidd el ha a párod bejutott volna akkor másképpen élte volna meg az aggódást,mint így hogy ő kint Ti bent!Nekem mindkettő apás volt és nagyon nagy élmény volt mindkettőnknek!Nálunk nem vették ilyen szigorúan a papírt,hogy bejöhessen Apuka.
    Sok pihenést!Jó egészséget!Rengeteg örömet kívánok!

    VálaszTörlés
  9. jajj csajok mindenki olyan drága, köszönjük szépen a sok szépet és jót és mi is viszont ezt kívánjuk mindenkinek......:)

    VálaszTörlés
  10. Szia Drága Anitám! Ahogy leírtad, annak alapján megnyugtathatlak, aránylag síma és nem túl fájdalmas szülésed volt! Nagyon örülök nektek! Millió puszi!

    VálaszTörlés
  11. szió Drága! nagyon nagy gratula itt is :) büszke vagyok rád :) sok boldogságot nektek! puszi

    VálaszTörlés
  12. Nem ismersz, de már egy ideje olvaslak és ezúton szeretnék nektek gratulálni! Sok boldogságot a babához :) Nagyon szép picúr! :)

    VálaszTörlés
  13. Remélem minden oké veletek Nitám!
    sok sok puszim***

    VálaszTörlés
  14. időnként azért irhatnál:0)))))))))))))

    VálaszTörlés