2009. július 2., csütörtök

Hahóóóóó.......

Sziasztok......


Blehhh az estém ma is nagyon szörnyű volt, alig aludtam valamit, nah de du. pótoltam 2X is az alukálást, jól is esett nagyon. Basszus egyre nehezebb a mozgás, nagyon fáj a derekam meg a popóm felett, este ha lefekszem és ki kell menni wc-re az szinte egy szertartás mire fel tudok állni és kiegyenesedni, nagyon szar:(, olyan görbén megyek kb mint egy 80 éves vénasszony, mikor még csak 25 vagyok, ez már teljesen kikészít:( Nah és a reggelek, huuuu akkor is alig birok felállni, meg akkor a pocim alja is nagyon fáj, kell pár óra mire bejáródik a testem és már nem fáj semmim:( Pedig az elején annyira szerettem volna, ha nagyon jó terhességem van, de hát sajnos ez nekem nem adatott meg és tényleg már nagyon "terhességnek élem meg a dolgokat"..........az első 5 hónapom borzasztó volt az állandó rosszullétek és hányások miatt, nah azt nem kívánom senkinek sem, talán csak 1,5-2 hóm volt hogy jól érezzem magam, utánna meg ugye elkezdődött a kórházazás szinte egy hónapon keresztül, a sok ijedtséggel együtt, fenyegető koraszülés meg ilyenek, most meg ugye a sok fájdalom, nah de remélem nemsokára túlleszek rajta és megédesíti a kisfiam a mindennapjaimat:)
Ma voltam a terhesgondozóban , kértem beutalót a 36 hetes vizsgálatokra: lesz vérvétel, vizelet és ellenanyag szűrés, nah meg UH is, ez egy jó kis kör volt az ördögnek, mert mikor utoljára voltam terhesgondozáson akkor ezeket már megkaptam, de a KH-ban elkeverték a papírokat és nem találtam meg őket, még jó hogy megnéztem.........jah és megkezdem az nst-zést is meg leveszik a kenetet, remélem minden rendben lesz az eredményeim körül úgy mint a múltkor, csak ettől a lábdagadástól félek egy kicsit, mondjuk ma annyira nem volt szörnyű mint tegnap, de azért tartok attól, h ez toxémia, mert a vérnyomim is 140 körül mozog mostanában, neh de majd minden kiderül jövőhét csütörtökön, mert akkor kell mennem, hamarabb nem volt időpont sajna......
Nah de most búcsúzom megyek apáért a munkahelyére....
Sziasztok, puszika

5 megjegyzés:

  1. Drága Nitám!
    Hogy most így a vége felé vagytok ne csodálkozz azon hogy már tényleg terhes ez az állapot!
    Pár hét és minden okés lesz:)
    amennyit tudsz csak pihizz a többi manó dolga:)
    Sok sok puszim nektek***
    GG

    Ui.: Mindíg elfelejtem ANYUDAT ŐT A DRÁGA ASSZONYT SOKSZOR PUSZILOM ÉS ÜDVÖZLÖM:)))

    VálaszTörlés
  2. Pihenés a köbön!!!! Nagyon sok folyadékot igyál!! Kávé Cola nuku!!!

    VálaszTörlés
  3. Sok-sok pihim amennyit csak birsz!Puszika nektek!!!!:):):)

    VálaszTörlés
  4. Kitartás,már sokkal kevesebb van vissza,mint amennyin túl vagy :D...ez is az eygik kedvenc sablondumám ,hihi :)

    VálaszTörlés