2009. július 7., kedd

Kedd.....

Sziasztok!

Körülbelül most töltődtem fel kicsit a hétvége után........végre befejeztük a festést a nappaliban meg a konyhában is, nagyon szép lett minden, apa ügyesen megcsinálta:) A mi szobánk narancssárga lett meg az előtér is, nagyon jól illik ez a szín a bordó függönyökhöz, olyan szexi:)))A Gáborka szobája szép szőlőzöld lett, mondjuk egyenlőre még nálunk lesz , de idővel átköltöztetjük majd, mikor már nem kell annyit felugrálni majd érte:). Nah és a nappali+konyha+folyosó nagyon szép orgonalila lett, imádom ezt a színt és nagyon szépen passzol a vajszínű bútorokkal meg az ugyanilyen színű ülőgarnitúránkkal, jah és nagyon jól illik a szép konyhabútoromhoz sztem, ami sötétebb barna és imádom:)Anyával még aznap megcsináltuk a nagyja takarítást, vagyis inkább anyuci, mert én inkább a kissebb pakolásokat csináltam:), mint pl visszapakoltam a szekrényre a könyveket meg portöröltem stb. Ezek még mennek úgy ahogy, de azért ebben is nagyon elfáradtam.Nah de a lényeg, hogy nagyon szépek lettünk és szép új szinekkel várjuk haza a kisfiunkat:)))
Az éjjel megint elég szarul aludtam, míg ki nem pisilem magam, addig egyfolytában a budit járom:), ezzel kb 7-re megvagyok reggelre és 10-ig alszok nyugisan.Ennyi kb az egy nap alvással elvesztegetett időm:D Esetleg még délután pihizek egy órácskát. Ma mondjuk a kedvem is elég rossz:(, sírni tudnék minden hülyeségen, pár napja úgy érzem kezdek kicsit bedepizni, de remélem nemsoká elmúlik, mert nem így akarom várni Gabócát, mert az szörnyű lenne ha nem tudnék neki örülni rendesen:( Ettől a kezdetek óta félek, hogy mi van ha depresszióba esek a szülés előtt vagy után, de próbálom elhessegetni ezeket a gondolatokat magam körül, és jó lenne ha siekrülne is, csak egyedül nagyon nehéz..........

Nah most befejezem, puszi mindenkinek

17 megjegyzés:

  1. Nelovagold bele magad abba,hogy depis lehetsz!Hogyne örülnél neki!Hiddel ha meglessz jobbnak látsz mindent!Kitartás!Nagyon vigyázz magatokra!Pusszom nektek!!!!!!!!:):):)

    VálaszTörlés
  2. No én is itt!
    Nita anyával és Gáborral beszélgessél hidd el jobb lesz ha elmondod nekik mit érzel.
    A lakás pedig gyönyörű lehet:)
    Szép napot!
    szia:)

    VálaszTörlés
  3. Mi az hogy egyedül.....????? Nem vagy te egyedül,ott van férjed, édesanyád, velük beszélgess el erről, na és itt vagyunk mi
    /én/ neked :) Nem tudsz fotókat feltenni a szép , kifestett lakásról? ezer puszi

    VálaszTörlés
  4. Teljes szívből gratulálok♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. Tiszta szívemből Gratulálok nektek!Boldog életett hármasban!Millió puszi nektek!:):):)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálunk csajszi :) kukk a blogom van ott nektek valami :) puszika

    VálaszTörlés
  7. SZIA.szívből gratulálok nektek sok boldogságot,egészséget,és tejcsit...
    Na mostmár te se fogsz aludni,bebebeeeee:)))
    Kedves vagyok ugye?Na jó,csak hülyéskedtem,remélem a te fiacskád szépen fog csucsukálni.na sok puszi nektek.rena20

    VálaszTörlés
  8. Sok Boldogságot a CSALÁDNAK!

    VálaszTörlés
  9. Kedves Gábor Zalán! Nagy szeretettel üdvözlünk téged itt a nagy világban!! Légy mindíg nagyon boldog!

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok!Sok Boldogságot Nektek!:)

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok!!!!
    Puszi,Nektek!!!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon nagy grat!!!!!!
    Sok boldogságot!!
    Millió puszii

    VálaszTörlés
  13. Itt még nem is gratuláltam:O
    Nagyon gratulálok nektek Nitám!:))
    Jó egészséget és sok boldogságot:)
    És remélem minél hamarabb élvezhetitek az Édes hármast:)))
    Sok sok puszim küldöm nektek és anyukádnak***

    VálaszTörlés
  14. Mármint otthon az Édeshármast!!!
    Ez lemaradt:PPPPP
    puszi

    VálaszTörlés
  15. Jajj!Már alig várom,hogy jelentkezz!És mutizz képeket!Millionyi csókom nektek!Amennyit csak tudsz pihizz!:):):)

    VálaszTörlés
  16. ha majd lesz akkor képeket akarunk:0)))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  17. már meg is lestem iwiwen:0))))

    VálaszTörlés