2009. július 1., szerda

Befejezve ez is....

Helloka!!!

Tegnap apácska befejezte a folyosót is, éjfél lett mire ágyba keveredtünk és én úgy , de úgy elfáradtam, hogy azt szavakba sem tudom önteni.Reggelre mindkettőnknek izomláza volt....:D
Nah de megéri mert nagyon szépek leszünk és egyre csak fogynak a falak:), már csak a nappali meg a konyha van, de ez együtt van ez menni fog egy füst alatt. Jajj csak ne lennék ennyire "mozgékony", mert akkor legalább többet tudnék segíteni, nah de azért tegnap is másztam eleget a földön, jól be is dagadt a lábam estére, nah de ettől függetlenül, most kivételesen elég jól aludtam, biztos a nagy fáradtság miatt, nah ezentúl lehet minden nap festeni kellene:))))) és akkor tuti jól aludnék.Igaz alig bírtam kikelni az ágyból, mert mindenem fájt reggelre, legfőképp a hátam meg a pocim, nah de megéri én tudom.
Nah de most megyek főzni, mert szegény anyukám ablakot pucol meg takarítgat és én is ki akarom venni valahogy a részem a dolgokból.......
Sziasztok, pusziiiiiii

3 megjegyzés:

  1. Eejj te nő!
    Hogy nem tudsz pihizni(bár ki beszél):DDDD
    Amint tudsz egy piciket pihizni tedd mert okés hogy azt mondták hogy nem kell már annyira kímélni magad de azért csak az utolsó időkben vagytok figyelj oda!!
    Sok puszim nektek***

    VálaszTörlés
  2. Probálj meg most már csak a pihire gondolni!Pusszom:)

    VálaszTörlés
  3. Drága pihenj!!!! Amúgy az új nettel nem tudok kommentelni, szóval ha nem látod ezentúl a kommentjeimet, bocs, olvasni foglak!!!! puszi

    VálaszTörlés