2009. június 30., kedd

Szép napot mindenkinek......

Hu ma nagyon szar estém volt, szinte semmit sem aludtam, mert nagyon fáj a pocakom alja és csak ülve kényelmes, nah meg az állandó wc-re járás már rohadtul kiakaszt, ha elalszom egy fél órára már mehetek is mert ha nem becsurog:D Nah de nem siránkozom, nehogy túl nyűgösnek tűnjek......:))))))
Jajjj a hétvége a festés jegyében telt el, apa kifestette a mi szobánkat meg a kis pocaklakóét és az előszobát, ha szépen be lesz rendezve akkor ígérem rakok fel képeket:) Hát mit mondtjak nagyon jól sikerült mind a 2 szoba, apácska rettentő ügyes volt, itt volt apukám is és ő is sokat segített neki, amiért nagyon nagyon imádom:) Én is eléggé elfáradtam, mert anya meg én takarítottunk meg ilyenek, este úgy zuhantam bele az ágyba, mint aki elájult:)Persze a wc-zések nem maradtal el, úgyhogy csak fél óra édes álom maradt nekem:) Ma is akar apa festeni, pontosabban a folyosót, hétvégén meg a nappalit konyhával és akkor teljes lesz a rend meg a tisztaság a gyerkőc fogadására, nem mintha eddig nem lett volna rend.....:D:D:D:D, csak szerettünk volna egy kis frissítést:)
Ma a barátnőm is elment VÉGRE, aki itt lakott nálunk, szerencsére nem lett harag belőle, megértő volt, hogy kell a babának a hely, meg hát nah....szerettünk volna hármasban lenni, ha meglesz a kis bébink.
Nah de most búcsúzom, mert ebéd van, sziasztok, puszi mindenkinek

3 megjegyzés:

  1. Megértem, hogy most már a vége felé nagyon nehéz! Tarts ki Anitám! Még szép , hogy a barátnőd "megértő" volt... Van neked valami nálam! kukk puszi

    VálaszTörlés
  2. Hát már nem könnyű,de azért még 1 kicsit birj ki és ha tudsz akkor aludj nappal!A lényeg,hogy pihizz!Pusszom:)

    VálaszTörlés
  3. nita Drága én is tuti így leszek mint te!
    Nyűgös hisztis hülye picsa leszek:DDD
    És nem is tudtam hogy barátnőd még ott volt nálatok:O:O
    Bocsi hogy ezt mondom de épp ideje hogy lépett!
    puszi és sok pihi neked szia:)***

    VálaszTörlés