2009. június 7., vasárnap

Végre itthon.....

Sziasztok!!!

Végre hazajöhettem pénteken...........:)))Még volt egy utolsó ultrahang ahol minden rendben volt és utánna jöhettem, nem is bírtam volna már több napot ki úgy érzem, eléggé szörnyű volt , szinte semmit sem aludtam az egy hétig:((Nah de itthon vagyunk és ez a lényeg.....Jajjj képzeljétek ultrahangkor láttam ahogy az én pici fiam szopizza az ujját, hát azt valami fantasztikus volt látni:D A kis lábait is úgy mozgatta, mint egy igazi kis focista.....jajj úgy imádom, már nagyon várom, hogy megszeretgessem a kis pici testét:)Persze apa is egyre többet emlegeti a pici fiát, sokat simogat, amit nagyon imádok :))))Érzem, hogy nagyon jó apa lesz belőle:)
A lényeg a lényeg, hogy már itthon vagyunk , itt minden nyugisabb és jobban tudok pihenni is. Szerencsére a drága anyukám ittmaradt és szinte nem kell csinálnom semmit sem, mert nem engedi, meg a drága szerelmem is nagyon sokat segít én szinte rosszul érzem magam a semmittevéstől, de ez a kis szerelem gyümije mindent megér..........pihizünk sokat, de nem is baj, mert nagyon hamar fáradok sajnos és akkor elkezd fájni a pocim, elég elmenni a boltba és ennyi, nah de pár hét és vége.........
Puszi mindenkinek, sziasztok........

9 megjegyzés:

  1. Szió. jaj de jó hogy minden rendben és végre otthon :) Már nincs sok, addig feküdj csak, utána úgy sem fogsz sokat:D puszika hakka

    VálaszTörlés
  2. :))***
    De most is tessék pihizni ha hazaértek!!!
    Ez veheted fenyegetésnek is:)))
    Puszim:))***

    VálaszTörlés
  3. már csak kettőt kell aludni:)))***
    puszim***

    VálaszTörlés
  4. mi van veletek? miért nem írsz?Puszi

    VálaszTörlés
  5. Irhatnál már frisset is!Pusszom nektek!:)))

    VálaszTörlés
  6. Nita baccus írjá máááááá:))
    puszi

    VálaszTörlés
  7. a nitám irjál,ne légy lustika:)))Pusszom

    VálaszTörlés
  8. Örülök,hogy otthol vagy!:)))Most már tessék irni!:)))

    VálaszTörlés
  9. miért nem írsz? mindjárt sírok:0((((

    VálaszTörlés