2009. június 2., kedd

Re....

Sziasztok újra!!!

Sajna még mindig a KH-ból jelentkezem, mert még nem engedtek haza:(De remélem holnapra ez is meglesz már, igaz még van hátra egy vizelet tesztem, viszont a mai vérvételem tök jó lett:))), aminek nagyon örülök, pedig rettentő vérszegény voltam:)De szerencsére ez is megjavult....Kis Gábor Zalánka ma 31 hetes és 4 napos nagyon sokat mozog meg nyomkodja anya pociják, de nem baj én nagyon élvezem.Minden reggel a kismamiknak szívhangra kell menni, de nekik alig szokták megtalálni, csak akkor ha lefekszenek, bezzeg az én kisfiamnak a szivecskéje, olyan erős, hogy álló helyzetben is egyből megvan, mondta is a szülésznő, nah hogy ez gyerek a talpán:D, a többi meg csak lusta desznyó......:D:D:D:D
Remélem holnap már otthonról jelentkezem, puszi mindenkinek, sziasztok.....

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon remélem hogy otthonról:)
    puszi:)***

    VálaszTörlés
  2. szió. remélem már ok minden. vároma fejleményeket. puszi

    VálaszTörlés