2009. július 22., szerda

Szar nap:((((

Sziasztok......

Hát tegnap éjjel óta nagyon szar minden............a kis bébim egyszerűen nem akar cicizni semmilyen formában sem:(akárhogy próbálkozom, sehogy sem fogadja el:(van hogy 2 óra hosszát kínozzuk egymást de akkor sem kell neki, csak sír a kis drágám, utánna már muszáj üvegből adni neki, mert azt csak nem hagyom, h éhezzen:(, pedig a cumisüveget nagyon el akartam kerülni, de hát ez van........Holnap ha megyek a védőnőhöz meg is beszélem vele a dolgot..........
Ráadásul a tejcsi is kevesebb sok idegességtől meg a sírástól, alig tudok fejni, pedig szinte már kicsavarom...........................asszem ebből a dologból tápszer lesz, pedig úgy szerettem volna szoptatni, olyan jó érzés, de úgy látszik nekünk ez jut:((((a szopistea sem segíte szinte semmit sem, pedig nyakló nélkül vedelem.................
Nagyon el vagyok keseredve, főleg ha már olyan keservesen sír:((( a szivem szakad meg érte és én sem tudom megállni sírás nélkül............
Amúgy meg tényleg igaz, h mindenkit elér a szülés utáni depi valamilyen szinten, mert érzem, h én is így vagyok vele, csak mindenkinél máshogy jön ki, nekem csak sírás meg rossz kedv szerencsére, de ez is nagyon rossz:(((NEM AKAROM
Nah megyek mert lassan kel a manó és fürcsi, meg folytatjuk a kínlódást:(
Sziasztok

8 megjegyzés:

  1. Édes Kiscsillag!
    Ne idegesítsd magad, próbálgassátok ha ma nem holnap megy, ha holnap sem megy megy azután...hidd el egyszer megindul a tejcsi is és Gabcsika is ráérez a cicire:)
    Nyugodj meg léccike, tudom nekem könnyű még az észt osztani bár távol álljon tőlem...csak nyugtatni szeretnélek!!!!
    Sok sok puszit küldök nektek***
    szijjaaaaa

    VálaszTörlés
  2. Drága nitám!Mindenben eggyet értek GG-vel,amit irt!Tudom könnyü ijenkor azt mondani,nyugi,de a tejci csak akkor van!Holnap védönénid,bizti tud neked okosat mondani!Pusszom nektek millió!♥

    VálaszTörlés
  3. Na most figyelj! Milánnal aki nekem már a második gyerekem...pont ugyanezt eljátszottuk...hogy 2 hétig angyal...aztán meg semmi se volt jó neki!
    Nem tudtam előtte én sem, de több helyen olvastam és hallottam is már utána, hogy kb 2 hetes korban is van egy kis növekedési ugrás amikor a baba többet szopna,mint előtte...és ugye a keresletnek találkoznia kell a kínálattal...szopis tea annyi mint a c vitamin...bár én is ittam...fő a nyugalom! De ez most komoly!Melege van Gáborkának is, az is zavarhatja!
    Próbáljatok meg meg másik pózt a szopihoz...amikor nekünk ennyire nem ment a szopi akkor fekve szoptattam és 13,5 hónapig ment is a szopi...Nem kell rögtön kétségbe esni...ha nagyon kell a kiegészítés akkor nincs mit tenni...de kérdezd csak meg xandrát,hogy kezdte ő is Lia szoptatását!!!
    Nyugi!

    VálaszTörlés
  4. Nyugi kicsim! Reni igazat beszélt, van most egy növekedési ugrás Gabcsikánál. Azt szugeráld magadba, hogy ha idegeled magad, akkor tényleg nem lesz tejed. Ha kell, akár óránként rakd cicire, ha már sír, mert nem jön több, akkor tartsd foci-labda tartásban! Ja és szopi előtt meleg vízzel mosd le a cickód és egy picit masszírozd át finoman, ez megindítja a tejcsatornákból a tejcit.Egyél sok vitamint és tejterméket, húst, zöldséget, és ami nagyon fontos, emlékszem még pocisan említetted, hogy keveset iszol! Na akkor nem csoda , ha nincs elég tejed. Tessék legalább 3 litert meginni!!!!! Várom a beszámolódat, de még jobban örülnék, ha felhívnál, tudod a számom, átbeszéljük ezt a tejcsi témát. Puszi nektek!

    VálaszTörlés
  5. Igyál sokat! Nagyon sokat!
    Amennyi víz csak beléd fér és még 1 pohárral!
    És NYUGI!

    VálaszTörlés
  6. Jaj szívem!
    Először is semmi baj!Nyugodj meg!Sok változás történt a kisfiad életében is,hisz amíg eddig te bentről folyamatosan tápláltad,addig most nem kapja meg azonnal...és kicsit türelmetlen!:D...Naná!Meg is értem!Igazi kispasi már most!:D
    De tényleg nincs semmi baj...ne add fel!Szoptass tovább!Majd összecsiszolódtok!
    Igyál sok folyadékot,egyél sok friss gyümölcsöt-zöldséget!És ordíts ha kell 1 jó nagyot,hogy megszűnjön az az óriási belső feszültség amit most érzel(na ezt ne a gyerek előtt:P)!Nevess sokat a sírás helyett,ha te jókedvű vagy akkor neki is jobban tetszel!Megérzi ám,hogyha feszült vagy és lehet a kis saját nyelvén azt kérdezgeti,hogy:"Mi a baj anyuci?!"

    Puszi neked!Cupp a babónak!

    VálaszTörlés
  7. szijja csaj!
    Ne stresszelj!!!!!!!
    Inkább most nekem kéne...hisz holnap fexem be...nem akar nagyon kijönni a babó...
    De majd csak kibújik a héten..napok vagy órák vannak csak hátra!!
    Puszillak titeket!!!!
    És nyugi van!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. azt hittem h múltkor írtam neked kommentet de úgy látszik csak akartam! szóval www.lll.hu

    vagy keress itt a neten szopis tanácsadót én őt meleg szívvel ajánlom

    http://www.nlcafe.hu/szakertoi_oldalak/326621/2/ bár ő augusztus elejéig szabin lesz! Puszi

    VálaszTörlés