2012. április 17., kedd

Kicsit késve írom le, de megérkeztünk 2012-be....

A karácsonyt anyukáméknál töltöttük. a szilvesztert meg itthon hármasban. Nagyon jó volt mind a kettő. Gyerekek örültek a rengeteg ajándéknak.
Új év új munka.......Hát igen besokalltam a 3 műszaktól meg  kedves drága főnököm viselkedésétől. Nem volt elég nekik, hogy látástól mikulásig mentem, ha beteg volt Gabi akkor jöttek a nagyszülők, szinte sose hiányoztam, és akkor így megalázni egy nap szabi miatt, amit azért kértem, hogy elvigyem a fiam az orvoshoz mert éjszaka rosszul lett. Rohadjanak meg......nem is pazarolok több betűt rájuk.
De hál istennek szinte azonnal lett új melóm apa egyik ismerőse révén. Eddig nagyon tetszik a dolog....Sok marketingezés, kreatív melók, segítek neki a boltjában is, mert most sok a meló nagyon. Szóval élvezem nagyon :)))) Végre nem vagyok depis,megnyugodtam, elmúlt a stressz. Gabival is sokkal türelmesebb vagyok, azt is mondják kivirultam mióta nem a rabszolgatartóknak dolgozom. Nagyon rám fért már. Sokkal több időnk van együtt, és ami  legfontosabb minden este együtt fekszünk le és kelünk fel reggel. Ez nekem nagy ajándék, mert az elmúlt 1,5 évben ez nagyon megviselt, hogy pl ha délutános voltam szinte semmit sem voltunk együtt, mert mire hazaértem aludtak, max délelőtt volt egy fél óránk a bölcsi előtt, de az meg semmi.
Sőt még egy új hobby-m is lett: süthető gyurmából csinálok ékszereket. Nagyon élvezem, teljesen kikapcsol. Magamnak csinálgatom, de úgy megtetszett pár embernek, hogy már megrendeléseim is vannak belőle :D:D:D:D Nem baj a pénz mindig jól jön :)))))
Remélem az új év jobb lesz, mint a tavalyi én csak ennyit kérek :D:D:D:D
Később folytatom, puszika mindenkinek.......

3 megjegyzés: