2012. április 3., kedd

Magyar tenger!














Voltunk azért a Balcsinál is egy alkalommal. Gabcsi épp a Szalai mamáéknál nyaralt és mikor mentünk érte hazafelé beugrottunk Siófokra egy napra pancsolni. Az Ezüstparton telepedtünk le. Gyerekkoromban is mindig Siófokon kempingeztünk. Nagyon megváltozott az egész Balaton és sajnos nem pozitív oldalára. Régen nyüzsgött a part, tele sok kempinggel, gyönyörű tisztaság volt és abban az időben a színvonal is tökéletes volt. De ez most egyáltalán nem igaz rá :((( Le van minden pusztulva, sok szálloda üresen áll, az ebédnél ülő pár épp arról panaszkodott milyen büdös és dohos szag van a szállodában. Ez a szálloda a Hotel Ezüstpart volt, ami annak idején olyan hatalmasnak és pompásnak tűnt, csak a gazdagok jártak oda, de most.......meg sem közelíti azt a színvonalat ami régen volt. Mintha megállt volna az idő. A régi kempingek is eltűntek amikben jártunk régen:( Szívszorító volt látni az üres élettelen részeket, ami régen tele volt emberekkel. Szomorú vagyok, hogy mostmár mindenre ott van megoldásként a wellness, amik felváltottak minden nyaralási formát mostanában. Én bevallom még soha nem voltam wellneselni, de nem is akarok. Nekem az nem nyaralás és ennyi. Ez csak az én véleményem nem akarok senkit megsérteni, mindenki oda megy ahova akar. Csak kérdezem én itt van nekünk a jó kis Balaton, minek a a partjára wellness szálloda????Nem értem.....Ebben az országban mindent fordítva csinálnak.......Gyönyörű virágzó helynek kellene lennie, ehelyett lassan egy szellemtanya lesz, főleg a déli part, mert az északi úgy ahogy rendben van. Pedig a mi Balcsinknak egy gyöngyszemnek kellene lenni. Ha ez máshol lenne biztosan így lenne, de ez Mo. Huuu jól eltekeredtem a gondolatomtól, szóval pancsoltunk egy jót és ennyi, leginkább Gabcsi élvete, hogy leér a lába és mászkálhat a vízben :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése