2010. augusztus 9., hétfő

Szemészet....

Ma voltunk Gabcsival szemészeten, egy pár hója küldött el a dokinő és mára kaptam időpontot, ugyanis ő kancsalnak látta Gáborkát.Szerencsére nincs semmi gond nem indokolt semmiféle kezelés, csak vastag kicsit az orrgyöke, viszont 3 hónap múlva vissza kell menni, hogy van-e változás. Mivel ott jártam a KH-ban így kértem időpontot a fül-orr-gégészetre is, hogy megnézessem az orrmanduláját, mert eléggé horkol meg mindig nyitva van a szája neki, meg a dokinő is mondta, hogy nagy neki az orrmandulája és kellene konzultálni egy gégésszel, mert nagyon hajlamos a fülgyulladásra és nehogy később baj legyen belőle, mert még akár halláskárosult is lehet tőle. 19-re kaptunk is időponton, meg is lepődtem, hogy milyen hamar, mert a szemészre 3 hót kellett kb várni :D:D
Én meg nagy erőkkel meló keresésben vagyok, ma is voltam állásinterjún , minden oké volt, kellenék csak keveslem a pénzt, viszont holnap is megyek majd, oda már papírokkal kell mennem. Ez egy minőségellenőrző cég és a fizu se lenne rossz, csak hogy 3 műszakban kéne melózni, ami annyira nem jó, nah de most a pénz a lényeg , ha lesz jobb majd max váltok. Egyenlőre talán ez lesz a befutó az anyagiak szempontjából.......
Holnap jelentkezem és beszámolok, puszi sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése