2010. augusztus 14., szombat

Munka, munka....

Úgy tűnik mostmár lesz melóm hála az égnek. Úgy volt , hogy már tuti van, de nem szóltak vissza onnan, csak azt nem tudom akkor miért kell ígérgetni, nah mindegy, nem foglalkozom vele. Szóval kedden kell mennem próbamelóra és ha megfelelek, akkor fel vagyok véve :) Jajjj nagyon nagyon szorítsatok nekem légysziiiii:)))Amúgy Dunakilitin lenne a meló, az tőlünk 15 km, hoznának vinnének, a pénz is elég jó, és minőségellenőrzés lenne a meló. Csak egy a rossz, hogy 3 műszak van:( Emiatt nagyon izgulok, hogy pl Apa, hogy lesz el Gabcsival esténként, nah de remélem nem lesz gond:))) 19-én megyünk a bölibe , remélem azzal is minden oké lesz, mikor legutóbb voltunk annyit mondott a főnökasszony, hogy ha lesz melóm akkor fel van véve G, hát remélem nem lesz átcseszés, mert akkor nem tom mi lesz, jajjjj nem is akarok ebbe belegondolni.
Kicsit más: Gabcsi mai legújabb szava, hogy papír (papí) , olyan édin mondja, kis locsifecsim.Amúgy meg nagyon rossz, hihetetlenül ki tud akasztani:((( Nagyon kell neki a böli úgy érzem, ez egy kínzás neki, hogy benn vagyunk sokat, persze délután megyünk játszózni, mert nálunk semmi árnyék nincsen napközben :-/ Menne mindig ki, ha benn vagyunk meg csak nyekereg, ront bont üt. A minap is szájon vágott a távirányítóval, hogy felszakadt a szám, az apját meg úgy szemcsonton vágta a cumisüveggel, hogy púp nőtt a fején. Rettentő eleven fickó, nekem meg nincs sok türelmem, sokat vagyok ideges is, persze mindenki sejtheti mi miatt (pénz), szóval...nah mindegy:))) Remélem javul a bölitől a helyzet, vagy még rosszabb lesz:)))
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése