2010. augusztus 2., hétfő

Nyaralás 2010

Szombaton este 8-ra értünk haza a nyaralásból. Annyira szuper volt, nagyon el is szomorodtam mikor hazaértünk.Teljesen más az az élet ott, az emberek is.Nagyon imádom.Mindenki nagyon jól érezte magát, a gyerekek is minden pillanatot kihasználtak a játékra. Egész nap nagyon jól elvoltak, gardírozták a legkissebbbet sokat.Mentek össze vissza a kempingbe.
Az idő is majdnem végig jó volt, egy nap volt, hogy nem tudtunk fürdeni, mert esett, de aznap elmentünk kirándulni Padovába, de sajna az sem sikeredett valami jóra mert csak zuhogott és zuhogott egész végig.Úgy volt, hogy elmegyünk még Velencébe is , de közben úgy döntöttünk, hogy nem megyünk, mert a gyerekek csak nyűglődnének a nagy melegben, meg ők még nem is értékelik annyira, meg én már voltam végülis 7x, szóval annyira nem volt lényeges :D:D:D:DMajd ha nagyobbak lesznek mindenképp elmegyünk, mert az a csodát látniuk kell nekik is.
Gabcsi rettentően élvezte a tengert,végig kacagott meg viháncolt benne, nyalta a kis száját mindig a sós víztől. Imádta, hogy hullámzik és nem csak egy strandon vagyunk.Órákig homokoztunk a strandon, mindig iszta homok volt mindene, a fejétől a talpáig, de úgy volt jó :)
Az utazást is nagyon jól bírta, odafele végig aludt , mivel éjszaka mentünk, visszafelé csak egy kis nyüszi volt a vége felé, amúgy nagyon nagyon ügyes volt végig.Mindenki megcsodálta kinn is, nagyon kis büszke voltam az én kis gyönyörűmre.
Egyszóval minden szuper és fantasztikus volt, reméljük minnél hamarabb újra eljutunk:)))


































3 megjegyzés:

  1. Juujj de jó lehetett!
    Képek,tenger,kemping szuper/ek!!!!
    Gabcsi milyen szöszi lett:O:D
    Jövőre becsomagolhatnál a poggyászodba:P:D
    Puszillak Titeket!

    VálaszTörlés
  2. Jajj de szupi lehetett!A képek tényleg magukért beszélnek :)Én még elférnék GG mellé :D

    VálaszTörlés
  3. De nagyon jó lehetett!:)Szupik a képek,szépek vagytok!Puszi

    VálaszTörlés