2009. december 17., csütörtök

Halihóóó

Sziasztok!!

Kicsit el vagyok maradva a blogolással, ugyanis a napokban nem sok időm volt.Múlthéten végig suliztam anyukám volt Gabc sikával, hétvégén meg megcsináltam a nagytakarítást kari előtt..
Minden kész van a jézuska érkezésére, már nagyon türelmetlenül várjuk. Megvettük a fenyőt is már, olyan gyönyörűt sikerült választani, hogy mi még ilyen szépet nem láttunk apussal:O
Vettünk még pár díszt is , de mondjuk van özön amúgy is, úgyhogy már csak a szaloncukri hiányzik róla meg a talp, de azt a szart sehol sem kapok, bejártam már az összes boltot óváron de semmi:(Nah majd lesz valami :))
Gabcsim egy tünemény forgolódik össze vissza, és ami a legjobbb már nem köztünk alszik, hanem ha elaludt betesszük a kiságyba. Ennek nagyon örülök és már tudom, hogy hülyeség aki azt mondogatta nekem, hogy jajj onnan fog a hátam mögül megnősülni:S És ami még szuperebb, hogy nem kell már babusgatni , hogy elaludjon, hanem csak játszunk egy nagyot , ha elfáradt beveszi a cumikáját odaadom neki a pelust azt felhúzza az orrára és elalszik seperc alatt, nagyon ügyeske. Rettenetesen tud sikítani, dumál egyfolytában be nem áll a szája...........ez így van rendjén. Imádja a gyümis kajákat, a barack a kedvence, a főzik annyira még nem jönnek be neki de hát nemrég kezdtük, majdcsak alakul, viszont a sütőtököt szívből utálja:D:D:D:Dcsak köpködi kifele ha adok neki, így hát nem eröltetem, amjd később újra kóstoltatom vele:)
Szóval velünk minden okés, jól elvagyunk, apa meg szombaton pestre céges buliba, kapják a 13. fizut, plussz még elviszi őket a főnökük a Széchenyi fürdőbe meg az operett színházba , lesz ebéd is meg vacsi is meg boríték:D:D:DNEkünk ez így nagyon jól jön kari előtt , ha nem lenne sajna karácsonyunk sem lenne, de VAN és ez a lényeg örülünk neki nagyon.MEg amúgy is az a legfontosabb, hogy együtt leszünk hármasban:)))
Voltunk Gabcsival védőnőnél is, nagyon imádja, egyfolytában csak dícséri milyen gyönyörű és szép baba, bevallom dagad a májam ilyenkor, hogy mindig rohan oda hozzánk, miközben más szülő is ott van gyerekkel, de senkit nem dícsér annyira mint őt.Szóval 8800g és 65 cm a drágám, kicsit visszavett a fejlődésből, aminek örülök, mert múlt hónapban nagyon sokaltam azt a 1200g hízást de most a 800 jobb sokkal. De egyszerűen nem értem, hogy hízhat ilyen gyorsan mikor alig eszik, tápszer 2x kap naponta max ha megeszik 100 ml-t nem kell neki több, pedig volt hogy 180-at is bevágott de már nem, rendes kaját meg 3x eszik és hát abban semmi hozzáadott cukor nincsen ugye.Azt mondta a védőnő, hogy ő nagyon jól hasznosít, azért ekkora.
Nah mindegy imádom ahogy van, olyan gyönyörű és bearanyozza az egész napunkat, bár mostanában rekord időket alszik, de ő nagyon érzi a frontot és biztos azért napi 3x alszik kb 20 percet max fél órát mostanában, nah midegy majd visszaáll ez is ha nem lesz ilyen hülye az idő:)
Amúgy általában este 8 és 9 között elalszik és reggel 9-körül ébred , van hogy néha megébre de csak egy korty víz erejéig és már alszik is tovább:) Szóval sztem az a lényeg hogy éjjel végig alszik, és mi is tudunk pihenni:)))
Nah kicsit kiírtam magamból most mindent.........pótoltam elmaradásaim, sziasztok:o

5 megjegyzés:

  1. szupi volt olvasni:)
    Puszillak titeket***

    VálaszTörlés
  2. Kis drága :)
    Gergő is úgy volt, hogy a gyümiket szerette, a főzit nem...ma már szinte mindenevő:))
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog és békés Karácsonyt kívánunk Nektek! Judit és Palkóci

    VálaszTörlés