2009. december 9., szerda

5 hónapos.....

El sem hiszem, hogy az én "kisnagy" fiam ma 5 hónapos.Annyira telik az idő, nem akarom :))) Pontosan 1 éve reggel ugrottam apa nyakába mikor titokban megcsináltam a terhességi tesztet, ami pozitív lett, most meg már itt szuszog mellettem a kis pocakbabánk ( apa a mai napig így hívja, olyan aranyos ). Hihetetlen érzés volt, életünk egyik legboldogabb napja volt az, mikor megtudtuk, hogy kisbabánk lesz. A másik hihetetlen meg az volt mikor megszületett a pici fiunk. Most meg egyre jobban azon ámulunk, hogy miket csinál napról napra, olyan kis ügyes, roham tempóban fejlődik, de azért néha megállítanám az időt, annyira szeretem ilyen kis picinek, hogy még anyára van utalva, de tudom hogy egyre önállóbb lesz, hisz ez az élet rendje:)))
Drága Gabcsikánk sok boldog hófordulót kívánunk apával, nagyon szeretünk.

4 megjegyzés:

  1. Boldog hófordulot♥Anyira gyönyörűűűű♥Elképzeltem a jelenetet,ahogy Gábor nyakába ugrasz..hihihi:)))))))))Millió puszka nektek:)

    VálaszTörlés
  2. Már 5 hónapos??:O Nem számoltad el magad??:)
    Boldog hófordulót Gabcsinak!Gyönyörűséges♥

    VálaszTörlés