2009. május 27., szerda

Szerencsére vége........

Sziasztok!!!

Folytatom a mi kis történetünket..................
Szerencsére ma már jobban vagyok, átment rajtam ez a fránya gyomor vírus, jelentem ma már tudtam enni is meg inni is rendesen és ami a lényeges meg is maradt bennem.Szóval úgy néz ki nem kell bemennem a Kh-ba infura.:)
De biztos az is közre játszott , hogy ma nagyon jó kis hűvös idő volt, nah meg a leg lényegesebb, hogy apa itthon maradt velem és ápolgatott, a kis drága férjem sokat segített ma nekem, még ki is takarított, szóval ma nagyon ki voltam kímélve és be kell valljam jól is esett nagyon:)
Ma csak ez a kis gézengúz manó aggasztott picikét, mert délelőtt egy istennek sem akart megmozdulni akárhogy piszkálgattuk apával, de lehet őt is kicsit megviselték az elmúlt napok, nah de Du. meg most már nagyon kis izgága az én kis drága fiam, aminek nagyon örülünk apával.
Szóval mostmár remélem nem lesz semmi baj velünk és nyugiban telik el ez a maradék két hónap és utánna megkezdődik a kis közös életünk a fiacskánkkal......
Mindenkit puszilunk............sziasztok:)

1 megjegyzés:

  1. szió miért vagy kórházban? írj amint tudsz :( pusz hakka

    VálaszTörlés