2009. május 23., szombat

2009.05.23.

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/1-14-21-2009_07_31-Szalai_0Zal1nka.jpg[/img][/url]

Sziasztok!!!

Úgy gondoltam ma megint írok egy picikét............
Kicsi Zalánkám ma 30 hetes és 1 napos, nagyon szalad az idő, de mégse elég gyorsan, hogy már a karomban tartsam őt, de lehet jobb is így mert még sokmindenre fel kell készülnöm vele kapcsolatban:) Elég sok félelmem van már most is hisz kezdő anyuka leszek nemsokára, de remélem mindent ügyesen megoldunk majd együtt :) Tudom, hogy nagyon sok izgalmas dolog vár ránk és én állok elébe , hogy együtt felfedezhessem a kisfiammal:)
A mai napon szokásosan a kisfiam ébresztett hajnali 4 előtt:), de nem bánom, mert imádom érezni, hogy egy kis élet van bennem, persze ilyenkor apa is mindig felkel, kicsit megsimogatja beszél neki és ő alszik tovább............., amit én nem tudok megtenni, mert az én kis drágámnak már olyan focista lábai vannak, hogy huuuuuuu:D. Nah de nem baj picikém, majd a sírban pihen anya:)Ilyenkor beszélgetek vele, simogatom és elképzelem milyen lesz ha már itt lesz velünk.
Nah de most már nem érzem, hogy mocorog, úgyhogy megpróbálok visszaaludni, pihenj kicsi fiam, szép álmokat, puszillak és nagyon szeretlek:)

1 megjegyzés:

  1. Szép Jó reggelt!
    Nekem marha mázlim van (még):DDDD Velem együtt tentizik Milán is jó gyerek:))))
    Na tuti nem ilyen lesz ha már kint lesz őkelme:)
    Szép napot nektek!
    Puszillak titeket***

    VálaszTörlés