2009. május 22., péntek

A kezdetek.........

Sziasztok!

Először is bemutatkoznék: Szalainé Cservenák Anita vagyok, 25 éve láttam meg a napvilágot egy kis Békés megyei városban, Mezőberényben.Itt jártam ált. iskolába és gimnáziumba is, majd Békéscsabán elvégeztem egy 1 éves vámügyintéző képzést, de ezzel nem elégedtem meg és jelentkeztem felsőoktatásba ezután. Felvételt nyertem a mosonmagyaróvári Nyugat -Magyarországi-Egyetemre általános agrármérnöki szakra.Mikor idekerültem nagyon megijedtem, hogy ennyire távol kerültem az otthontól, de szép lassan kezdtem megszokni az új életemet, persze az otthontól sem tudtam elszakadni, minden héten mentem haza, pedig 400 km a távolság.Mivel a kollégiumba nem vettek fel, ezért albérletbe költöztem, szerencsémre 4 jópofa csajjal hozott össze a sors akikkel a mai napig nagyon jóban vagyunk.Teltek a hónapo meg az évek, rengeteg bulizással meg pasizással, de ezt egy idő után meguntam.........
Sokszor volt lyukas órám 2 tanóra között és akkor egy kis netezéssel ütöttem el az időt a könyvtárban, egyik kedvenc játékommal a Honfoglalóval játszottam, egyszer csak 2006 februárjában összehozott a sors játék közben 2 jópofa fickóval és az egyikkel elkezdtem msn-ezni utánna, addig meddig msn-eztünk míg megtörtént a képcsere meg kamerázás is és elhatároztuk, hogy talizunk már a kíváncsiság kedvéért is.Nah ez 1 hónap múlva meg is történt lementem hozzájuk pont a szülinapomkor egy hosszú hétvégére, jól éreztük magunkat együtt és ennyi volt. Eltelt pár hó , ugyan tartottuk a kapcsolatot de semmi más nem volt, aztán eljött az augusztus és a barátnőmmel elkezdtük tervezgetni az olaszországi nyaralásunkat, amit neki is megemlítettem és ezen felbuzdulva azt mondta ő is szeretne jönni és, hogy elhívja a legobb barátját.Nah így négyen indultunk neki a nyaralásnak, ami remekül siekeredett a végére, pedig Gáboron meg rajtam kívül senki nem ismerte egymást:)Itt már kezdtünk egymásra találni jobban és ezután a talik is sűrűbbek lettek, aztán decemberben együtt teleltün egerszalókon és itt minden megváltozott...........................2007 februárjában összeköltöztünk itt Mosonmagyaróváron, szerncsére neki is hamar összejött a meló itt és azóta lett egy autónk, összeházasodtunk 2007. dec. 8-án, 2008 júniusában pedig beköltöztünk első közös lakásunkba és ezután jött a legnagyobb csoda megfogant a kisfiunk, aki 2009. július 31-re várható. Tehát minden évben eddig volt valami csoda. :)
Lassan már eljön a július vége és én egyre izgatottabb leszek meg persze apa is, nagyon nagyon várjuk már a mi kis drágánkat.........
Egyenlőre ennyi de majd folytatom....................

4 megjegyzés:

  1. Szevasz csajeeeee:)))
    Jövök én ide :PP
    pusza:)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Jol kezdodik! Varom a folytatast! Puszi: Rumo a chatrol... :)

    VálaszTörlés
  3. Szija!
    Szép kis történet....kukkollak innentől!! Puszi

    VálaszTörlés
  4. Ma rád találtam én is...elmentettelek...
    Reni74 a csetről

    VálaszTörlés