2011. január 2., vasárnap

2011.......

Eltelt megint egy év ..................
Nem szeretem ezeket az időszakokat az életemben, ilyenkor mindig urrá lesz rajtam valamiféle rossz kedv, depresszió. Le kell lassan szedni a karácsonyfát is, amitől mindig megszakad picit a szívem......Szeretek csak előtte ülni és nézni a fényeket a színeket.....jó kedvre derít a hideg napokon.
Nagyon jól teltek az ünnepek. Ez volt az első olyan karácsonyunk, ahol Gabika már aktív résztvevő volt. Élvezte a fa körüli nyüzsgést, mindig alatta játszott, szedte a szaloncukrokat róla :D:D Olyan jó volt nézni, és gyönyörködni benne.
Eddigi életem során 3 féle módon éltem meg eddig a karácsonyokat: 1- gyermekkoromban izgatottam vártam a szentestét mindig , délelőtt apával feldíszítettük a fát, anya főzött. Este pedig a az ajándékok bontogatása és a játéké volt a szerep. Mondhatom őszintén boldog gyermekkorom volt.
2- a gyermekkor végeztével megváltoztak a karácsonnyal kapcsolatos érzéseim, persze nem lett kevésbé lényegtelen ünnep, de ekkor már inkább annak örültem a legjobban ha együtt a családom, és az ajándékok második helyre szorultak le.
3- mióta pedig gyermekem van, ő lett az első számú karácsonykor, mindent érte teszünk ilyenkor, imádom megélni vele az ünnepet, boldoggá tesz mikor látom mennyire örül egy egy ajándéknak. Boldogan szaladt ki szenteste a délutáni alvás után, és meglepődött, hogy jéééé itt egy fa , ami csillog villog. Boldog volt láttam rajta, mi meg azért mert ő az volt. Kicsi kezeivel bontogatta a hatalmas ajándékdobozokat. Apával 2 óra alatt feldíszítettük a fát míg aludt délután, pont akkorra végeztünk mikor felkelt, pici mezítelen lábaival csattogott ki és csak tátott szájjal, meg sem bírt szólalni úgy örült a karácsonyfának.:)))
A legeslegszebb karácsonyunk volt eddigi életünkben..............
A szentestét mint írtam 3-ban töltöttük itthon. Finomakat ettünk, játszottunk együtt. Másnap reggel felkerekedtünk és elmentünk Szalai mamáékhoz és ott folytattuk a karácsonyozást.
Én 2 ünnep közt sajna melóztam:( Miután hazajöttünk Somogyból, anyuékkal folytattuk , velük töltöttük a szilvesztert és az újévet.
Rengeteg ajándékot kapott töki meg ruhákat, tele volt a fa alja. Anyukáméktól kapott egy tök jó konyhát, azóta is ez a kedvenc, süt főz rajta, mindig "kóttolni", kell a menüt nek ünk, élvezi nagyon. Kapott még tőlük ruhákat is. Tesóméktól kapott kombidresszeket, farmert, fejlesztős játékot. Másik tesóméktól kapott a konyhához edényeket meg eszközöket, fürdős játékot is. Tőlünk fa vasutat kapott, ami nem nagyon érdekli még:D, meg egy csomó ruhát is persze.Imádom öltöztetni a kis szarost :D:D:D:D , Szalai mamáéktól kapott egy hatalmas kamiont meg távirányítós terepjárót.
Mi meg apával megleptük magunkat egy Nintendo Wii-vel ( tiszta gyerekek vagyunk), azóta boxolunk, teniszezünk , játszunk ezerrel, mint a kölkök.:D:D:D:D:D Legalább ha nem tudunk elmenni ide oda, így tudunk itthon is szórakozni :D:D:D:D
Szilveszterkor sütöttünk főztünk anyukámmal, az újév első napjá viszont Győrben töltöttük a Termál Fürdőben, Gabcsi nagyon élvezte a pancsit, ki sem akart szállni a medencéből egész nap.:)))
A héten én megkezdtem a melót, Gabcsika meg a bolcsit, újra be kell szegénykémnek szoknia, mert több mint 1,5 hónapot nem volt a betegség meg a műtét miatt. Megviseli megint, sokat sírdogál, remélem hamar belelendül megint. Szerencsére apa a héten itthon van és intézi tökit, mert én meg pont éjszakás vagyok, így napközben nem vagyok valami aktív , főleg délelőtt. Ügyesen megoldja apa a dolgokat, imádom érte :) Sokat segít ilyenkor nagyon :)
Na befejezem a művet.....
Puszi mindenkinek....

1 megjegyzés:

  1. Basszus, mintha az én gondolataimat írtad volna le a karácsonyról, a gyerekkorom, utána, és a gyerekek...:)

    VálaszTörlés