2010. szeptember 26., vasárnap

Pici jóhír...

Sziasztok!!!

Végre vége az éjszakás hétnek.Huhh teljesen kipurcantam.Szerencsére, tegnap meg ma tudtam aludni, de azért ezek sem pótolták azt, hogy a hétközben alig aludtam valamicskéket.
Viszont van egy jó hírem is: pénteken Gabcsika ottaludt a bölcsiben:)))De csak úgy, hogy én altattam el, amikor mentem megnézni délben.Csak hallom, hogy keservesen ordít be is hívott Edit néni, hogy próbáljam meg elaltatni. Adtam neki egy kis teát , odabújtam és el is aludt szépen. Aludt 2 óra hosszát a kis Drágám. 2-szer megébredt alvás közben , de akkor nem én mentem oda hozzá, hanem Edit néni, de szépen visszaaludt neki is. Ez már egy kis öröm volt a szívemnek, hogy nem egyből sirdogálni kezdett. Vidáman ébredt és napközben sem sirdogált már olyan sokat azt mondta a Gondozónéni. Úgy veszem észre Gabcsi kezd megbarátkozni a Gondozónénijével Edittel, mert pl ha fogja a kezét vagy a közelében van abszolult nem sír, akkor elvan. Azt mondta, hogy pénteken nagyon élvezte az udvaron a játékot, játszott a kisházakban, fűnyírózott ment ide-oda. Nagyon örülök, hogy kezd kicsit jobb lenni a helyzet. Remélem már a jövőhéten még jobb lesz. Sajna most nem is tudok menni érte a alvás után, mert délutános leszek. Szóval én viszem majd reggel és majd apa hozza haza 4 után. Biztos nagyon hosszú lesz a kis Drágánknak, de sajnos dolgoznom kell, hogy jobb legyen az életünk. Ez a rohadt pénz.....megkeseríti teljesen az ember életét.
Nagyon hiányzik, hogy nem vagyunk együtt egész nap. Ezt sose lehet megszokni, max csak elfogadni és elviselni............
De sajna nincs lehetőségünk ekkora luxusra, hogy itthon maradjak vele 3 évig.De hiszem, hogy idővel jó lesz neki a bölcsiben a sok kisgyerek között, kell neki a társaság, mert itt nincs ismerősünk akivel összejárhatnánk, hogy játszon valakivel. Így marad a játszótér meg a böli. Meg szerintem a fejlődése végett is jó lesz. Eltanulnak majd egymástól sokmindent. Meg ha beszokott az összes gyerek a csoportba, akkor lesznek ilyen kis negyedórás foglalkozások minden nap.
Szóval remélem lassan alakulgatnak a dolgok. Én meg kilábalok a gyerekhiány okozta depiből :)))
Puszika


Csak , mert olyan gyönyörűséges:))

2 megjegyzés:

  1. Egyelek meg, jól megrígattál :(Igazad van, ez a mocskos pénz...nem boldogít, közben meg nélküle nullák vagyunk :(Lassan nekem is el kell mennem vhová dolgozni :(
    Kitartás, meg fogja szokni hamarosan Gabcsi.
    Puszi♥

    VálaszTörlés
  2. én végig sem olvastam, mert már ott sírtam, hogy sírt megint, amikor mentél érte:(
    Mi hétfőn kezdünk.
    Nagyon remélem, Beki tényleg minden sírás nélkül beszokik.
    És ez a rohadt pénz tényleg nagy úr. Bár az elválás mindig ilyen nehéz lenne, ha csak oviba mennének is:(
    Sok sok puszi, kitartást♥♥♥♥

    VálaszTörlés