2010. március 18., csütörtök

Itthon újra....

Nemrég jöttünk haza anyukáméktól, kicsit leruccantunk Mezőberénybe mert már nagyon régen nem voltam otthon és hiányzott minden, meg mindenki.Elmentünk sóginőmmel a kedvenc durinkba is, rengeteg kincset találtunk megint csak.3000 ft-ért bevásároltam manónak teljesen, nagyon menő cuccokat találtam tökinek. Volt még ott 2 gyönyörű kislány kardigán, az egyik moschino ( asszem így kell írni :) ) a másik meg tommy hilfiger volt, eltettem hátha jó lesz a következő bébinek, nagyon szeretném ha kislány lenne :)))
Vasárnap jöttünk vissza amúgy vonattal, apukám elkísért minket, mert nem akartak elengedni minket ketten, így azért tényleg könnyebb volt, ő neki meg alig került valamibe, hisz nyugdíjas már :)Töki élvezte a vonatot nagyon és jó gyerek is volt meglepően, szépen eljátszogatott nyugodtan:)
Míg otthon voltunk elmentünk meglátogatni GGabiékat , valami fantasztikum milyen édes volt Milán baba.Nagyon nagyon jól éreztük magunkat, szokás szerint nagyokat nyerítettünk Gabival:)Imádom a csajt....:)A picik is jól elvoltak, Gabcsit minden érdekelte, megnyalogatta Milus fejét is :D:D:D:DSzerencsésen szétszedte a játékhídját is apró darabokra és kardozott a lábával:) Milánka meg egy csudi pofi fülig vigyor kis gyönyörűség, nagyon kis husi volt, és Gabcsihoz képest pehely volt a súlya :D:D:DMondtam is GG párjának Palinak, hogy cserélhetnénk, mert nekem súlyra könnyebb lenne cipelni, de azt mondta P, hogy nem adja :D:D
Jajj nagyon nagyon látszik mennyire jó helyre került Milán, hatalmas szeretet veszi körül, imádja mindenki ez sugárzik róla :))Remélem minnél hamarabb talizunk megint és akkor már végre k is talizhatnak az a másik Gáborommal.:)
Egy szó mint száz szuper volt otthon, mindenki körülrajongta tököst, élvezte nagyon , hogy mindenki őt akarja:D:D:D Krisztike is meg Csabika is jókat játszott vele, nagyon jól elvoltak, sógornőm meg anyukám is sokat volt vele én meg addig kicsit pihentem:) De képzeljétek mióta otthon voltunk rettentő anyás lett G, ha már nem vagyok a látószögében nyekereg ezerrel, senki sem jó neki, szóval anyja majma lett :D:D:D Folyton vele kell lennem meg a környékén, de sajna így nagyon nehéz bármi mást is csinálni itthon, max ha G hazajön a melóból gyors megcsinálok mindent, de nála se nagyon akar maradni :-/. Egyre gyorsabban fejlődik amőgy , napról napra ügyesebb, mostmár nem csak a kiságyában áll fel , hanem mindenhol ahol meg tud kapaszkodni :D . Ma már mászni elkezdett, csalogattam a zacsival és eljött érte, remélem hamarosan az is menni fog neki jobban.Ha feláll valahol már el tud araszolni ahova ő gondolja, vagy meglát valamit, rettentő ügyes:)))Kajálni persze imád, mivel nem issza már a tápszert, széjjel nztem a Müllerben a minap és felfedeztem egy pépet, amit tápszerrel készítenek, nagyon megörültem neki, mert így kapja tovább a tápit :))és ízlik is neki.
Amúgy meg minden oké, nagyon igényli, hogy vele legyek, ezért nem sűrűn járok se csetre se skype-ra mert egyszerűen nincs időm és ha elmozdulok mellőle már sír is, szal bocsi mindenkitől, hogy nem jelentkezem valami sűrűn.
Holnap meg szombatom sulizom :(
Mindenkit pusszantok, sziasztok:))

1 megjegyzés:

  1. Imádunk titeket de hisz tudod remélem:)
    Sulihoz kitartás:S:(
    Pusszantalak***

    VálaszTörlés