2010. március 10., szerda

8 hónapja velünk :)

Tegnap volt 8 hónapja, hogy a kicsi fiunk velünk van:))Boldog hófordulót Drágaságom......
Nemrég jártunk a védőnéninél, a kis pici nagyfiunk 10200 g és 74 cm. Nem sovány a drágánk az tuti biztos :D:D:D:D Imádja nagyon a védőnéni is, a Gabcsi meg is hálálta az imádatát egy hajtépéssel, egy nyakláncrángatással és 2 bónusz lepisiléssel, mikor a fütyivizit volt :)))))))
Szó ami szó mindenki nagyon imádja a mi kis rosszcsontunkat én meg alig bírok vele:D:D:D Mire apa hazér a melóból addigra teljesen lefáraszt, onnantól átadom a stafétát apának én meg relaxálok egy kis főzéssel mosással meg ehhez hasonló dolgokkal.Pedig nem hittem volna, hogy valaha ezek pihentetni fognak :D:D:D:D
Hazajöttünk hétfőn Mezőberénybe, mert már nagyon honvágyam volt, meg tesómék látni akarták Gabcsit, majd hétvégén hazamegyünk valamikor, mert apa úgyis késő estékig leltározik szegényke.Legalább kipihen minket :)))
Sokat sétálunk, elmegyünk ide oda, nagyon jól érezzük magunkat, én meg kicsit pihenek, mert annyira körülrajongják, hogy én már nem férek oda :D:D:D:D:D Visszük a gyerekeket oviba suliba, megyünk értük, élvezi a levegőt Gabcsi is:)))Nagyon jókat durmol kinn, az étvágya is szuper.
Rakok fel majd képeket is a kis 8 hósunkról.
Addig is sziasztok, puszika, jah és GG megyünk hozzátok pénteken, alig várom már :D

3 megjegyzés:

  1. Nagyon de nagyon várlak Titeket!!!***
    Apának nagyon is hiányoztok mi az hogy kipihen Titeket?:D
    Én sem engedlek Gabcsihoz anyám:)))))
    Pusziiii az úton meg nagyon vigyázni!
    Váruunkkkkk!:)))

    VálaszTörlés
  2. Boldog Hófordulót Gabcsinak!:)Milyen nagy már!:)És milyen jó súlyban van!:)
    Sok puszi nektek!

    VálaszTörlés
  3. Boldog 8.hónapot a kis tündérnek:)azta jó kis súlya van az egyszer biztos:)puszim drága)

    VálaszTörlés