2009. november 18., szerda

Hétvége és Vicámék.....

Pénteken miután kész lett az új redőnyöm, aminek persze nagyon örültem:), felkerekedtünk és elmentünk anyósékhoz:)Ők Jákóban laknak Somogy megyében.Gábor vett ki szabad napot is hogy kicsit többet maradjunk és kiunokázzák magukat.Jól éreztük magunkat meg minden.Voltunk egy csomót sétálni, mindenki megcsodálta a mi kis gyönyörűnket a faluban és igen nagyon ízlett neki a falusi levegő.Sokat aludt a friss levegőn........
Kedden 1 órakkor indultunk haza de még útközben beugrottunk az én drága Vicumék Lesencetomajban, elég hamar megtaláltam a házukat ezzel nem volt gond. Nagyon nagyon jól éreztük magunkat mindannyian, csodás kis család, olyan meleg szívvel fogadtak minket, hogy csak nah.Jókat nevettünk meg sztoriztunk, mintha már ezer éve ismernénk egymást:))))Jajjj és a gyerekek is nagyon aranyosak:Viki kész nagylány, olyan aranyosan viselkedett Gabóval, sokat peszrálta, Bence is nagyon okos és ügyes és nagyon meglepődtem, mikor meghallottam olvasni, hogy elsős létére 3 hónap alatt már szinte folyamatosan olvas, nem semmi........és hát Kristóf az a kis édes pofijával egyszerűen nagyon édes volt, először még nagyon meg volt illetődve de a túró rudi megtette a hatását és egyre jobban közeledett felém:)
Egyszóval csodás volt minden, minnél hamarabb akarunk még talizni velük és remélem ők is eljönnek majd nemsoká hozzánk, szeretettl várjuk őket.
A képeket holnap töltöm fel, mert ma sajna nem volt időm Du. vendégeink voltak és nemrég mentek el, Bocsi Vicum, hogy nem mentem msn-re, holnap pótoljuk.
Puszi mindenkinek:))))
Jah és holnap jönnek anyukámék kettesben nagyon várom már őket és holnap Győrben talizom, Hakkával, Illával meg Catrine-nel, azt is nagyon várom már :D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése