2009. november 23., hétfő

Betegség...

Sziasztok!!!
Itt voltak anyumék nálunk azért nem jelentkeztem, most meg én jöttem haza manóval, mert már kicsit elegem volt mindenből így kicsit telelünk:D, apa meg majd pénteken jön utánnunk.......

Köszike a sok aggódást, még mindig betegek vagyunk de már én is megint:(Tök szarul vagyok tiszta gyengének érzem magam, rövid időn belül már harmadjára vagyok beteg, tiszta röhej, 8 év alatt nem voltam ennyit beteg mint most 2 hó alatt.Gabcsim is tiszta takony meg köhög is nagyon, ráadásul jönnek a fogai, borzalom nyűgös, szegénykémhez alig van türelmem most, de szerencsére anyukám az ilyen helyzetekben segít,remélem minnél hamarabb meggyógyulok és akkor folytatunk mindent a régi kerékvágásban, majd a jó kis mezőberényi levegő helyretesz mint testileg mint szellemileg:)))
Puszi mindenkinek...

2 megjegyzés: