2010. november 22., hétfő

Sziasztok...

Ezer éve nem írtam már, mert sajna nincsen időm rá. Ha hazajövök a melóból inkább Gabcsival vagyok vagy intézem a háztartást és ha ezekkel végeztem, már nem jut időm ide is irogatni.
Sokminden történt velünk, röviden pótolom a hiányosságokat.
Ott hagytam abba a történetet, hogy Gáborka otthon volt anyuéknál egy hetet. Nagyon jól érezte magát a kis Drágánk semmi gond nem volt vele. Ugye ott ott van az udvar , mehetett sokfelé, itt meg azért hamar elunja ezt a 60 nm-t. Megkértem anyukámat, hogy vigye el az ottani fül-orr gégész dokinénihez, mert nem hagyott nyugodni ez a mandula dolog. Annó engem is ő műtött 3 évesen. El is vitték és azt mondta azonnal meg kell műteni, mert egy savas folyadék állandóan pang a fülében ami marja neki belül, és emiatt már van neki halláskárosodása is. Nagyon megijedtem mikor anya mondta mi van. El is kezdtük azonnal intézni a műtétet. Meg is van már az időpont. December 15-én fekszünk be Gabcsival a KH-ba és 16.-án megműtik reggel. Ha nincs semmi gond másnap jöhetünk haza. Jah és a műtét Békéscsabán lesz, mert Győrben szartak a fejünkre és azt mondta a doktornő nincs ennek a gyereknek semmi baja. Jó mi??? Szemétláda..........
Itt Óváron 3 hónapig jártunk mindenféle kezelésre, de semmi változás nem volt. Az itteni doki azt mondta, hogy indokolt a műtét, de még kicsi, de viszont nagyon szegény az egészségügy meg bla bla, vigyük el magán gyerekfülészhez és akkor tuti kiveszik neki. Rohadj meg gondoltam magamba......................Csak a pénz, pénz........Szemetek.
De végül megoldódott a dolog, nagyon bíztam ebben a dokinőben, és nem is csalódtam, egyből intézkedett és hamar lett időpont.
Úgyhogy most nem is jár bölcsibe a kisherceg, mert nem mehet közösségbe. Ha délelőttös meg délutános vagyok, akkor itt van anya, ha pedig éjjeles, akkor én vagyok vele nappal. Persze most is beteg már vagy 3 hete, de egyszerűen nem jön rendbe ettől a mocsok takonykórtól, de a műtétig muszáj meggyógyulnia, mert nem akarom, hogy elhalasszák, minnél hamarabb akarom, nehogy valami nagyobb baj legyen a fülecskéjével, mert azt sose bocsájtanám meg magamnak.
Amúgy minden rendben vele, ezt a náthát leszámítva, rossz mint az ördög, anyut is kikészíti hamar, pakol össze vissza , jön megy, rengeteget beszél, szinte mindent mond már amit hall tőlünk, erre azért nem voltam felkészülve, hogy ő ilyen hamar fog beszélni, mert eddig a környezetünkben senki nem beszélt ilyen sokat 1 évesen.
Mi is jól megvagyunk apával, szeretjük egymást:))), Dolgozunk mindketten sokat, de hát ez így van rendjén, ha boldogulni akar az ember :)
Én tegnap paintball-ozni voltam a munkatársaimmal, hatalmas buli volt, nem bántam meg, hogy elmentem.12-en voltunk, ebből 3 lány :)Persze a mi csapatunk nyert, pedig nálunk 2 lány volt D:D.Jól éreztük magunkat, sokat nevettünk meg bohóckodtunk, és egy pár lila folttal gazdagabbak lettünk.

1 megjegyzés: