2010. október 20., szerda

Minden okés!!

Gabcsika úgy ahogy meggyógyult, de most megint kicsit taknyika szegényem, ebből már sose kecmergünk ki. Pénteken kell vinni a fülészetre kontrollra hát nagyon kíváncsi leszek, mert a múltkor azt mondta a doki javult a helyzet, de sztem most megint ugyanott vagyunk.....
Tegnap viszont voltunk a 15 hónapos oltáson, nagyon féltem tőle, hogy majd sírni fog a kis Drágánk, de képzeljétek el mikor a vállába kapta, akkor nem sírt egyáltalán, fel sem szisszent, mikor a combikájába ott már volt egy au, meg egy ana, de semmi sírás. Nagyon nagyon büszke voltam az én kisnagy fiamra. Amúgy 80 cm kereken és 10,5 kg. Itt szeretném leszögezni, hogy a kisfiam 6 hónaposan 9640g volt már:D:D:D:DNagyon durva, hogy azóta egy kilót sem hízott:D:D:D
Hát igen egész nap mozgásban van :D:D:D Rengeteget beszél, mindent szépen utánunk mond. Nekünk egy csodababa, és imádjuk szívből:)
Most írok egy kicsit a böliről is. Ott is végre megtört a jég. Már se reggel, se mikor megyünk érte nem sír egyáltalán, és jelezték a gondozónénik, hogy a Gáborka nagyon huncut legényke:D:D Ezt mi tudtuk eddig is, de most jött el az idő, hogy ott is kimutassa teljesen. Edit nénit a gondozóját nagyon megszerette, de tényleg egy szavam nem lehet egyikre sem, mert minden gyerekhez annyi szeretettel szólnak, hogy az hihetetlen, és legyen az a gyerek bármilyen....... Nagyon meg vagyok elégedve mindennel és mindenkivel a bölcsiben. Mikor Apa vagy én megyek érte, az az öröm a szemében egyszerűen csodálatos, mikor elkezd futni felénk. Olyan nagy már....nemrég még pocaklakó volt, meg picibaba, most meg a Mi Kis Nagy Fiunk már. Annyira imádjuk szeretjük, hogy az leírhatatlan, ezt semmivel sem összehasonlítható......
Én szokásosan melózom, ott is minden okés, kopp kopp kopp. Várom már a hétvégét végre szombaton sem kell menni.
Puszika

1 megjegyzés:

  1. Szia Drágám!Nekem is hiányoztok ám nagyon:(!!!
    Szuper pasi Gabicska:)
    Büszkék is lehettek ám Rá!:P
    Millió puszinkat küldjük!
    Milus,Gabi és Pali

    VálaszTörlés