2010. április 28., szerda

Tanácsadás.....

Tegnap tanácsadáson voltunk Gabóval.Jelentem 10700g és 76 cm :)))A dokinőnél is jelenésünk volt aznap, bementünk eleve azt se tudta hogy 9 hósak vagyunk, hanem azt kérdezte meg hogy 7????már ekkor kiakadtam.Utánna meg persze egyből el kezdett piszkálni a gyerek súlyával, mert hogy egy egy éves gyereknek kell 10 kilónak lenni meg egy 2 évesnek 12-nek.Milyen anya vagyok én, hogy túletetem, meg hogy én is kövér vagyok ne akarjam már a gyereket azzá tenni:O:OMeg, hogy biztos egyfolytában kekszeket meg kifliket zabáltatok vele, persze ez nem igaz, csak néha kap ilyesmit, de azt is megkóstolgatja, ami sztem nem bűn.Teljesen kiakadtam.Meg is vizsgálta a gyereket, persze az csak abból ált hogy egyszer egyszer meghallgatt a hátát meg a mellkasát neki és közölte a gyerek egészséges, nah ki is jöttem a fenébe, otthagytam minden papírt amit adott és elkezdtünk öltözni.Kijött utánnunk a védőnő, és mondta , hogy azonnal váltsak orvost....ezek szerint nem én vagyok a hülye ha már ő is ezt tanácsolta.Délután el is mentünk az új dokihoz, mert ő akkor tartotta a tanácsadást, meg is vizsgálta Gabót, kiderült, hogy egészséges helyett bronchitisze van és nagyon hurutosan is köhög:((((Ő is nagyon csidálkozott mikor a vizsgálólapon meglátta az egészséges szót:O Amúgy nagyon kedves dokinő volt. A másiknak soha nem volt egy jó szava sem hozzánk. Nah de nem emésztem magam ezen tovább nem érdemes, többé nem látom a képét max az utcán és kész.
Remélem mostmás mihamarabb meggyógyulunk..............

6 megjegyzés:

  1. Hogy lehet egy orvos ilyen bunkó?:(
    És ráadásul egy gyerekorvos!!
    Jól tettétek hogy váltottatok!
    puszi Gabcsinak és Nektek***

    VálaszTörlés
  2. Hogy az a ...!!!!!!!!

    Hát... nem tuti,hogy csak úgy kisétáltam volna!Illetve nem egyszerre!

    :-P

    Amúgy kezdenek elvonási tüneteim lenni...HIÁNYZOL!

    CUPP NEKTEK!

    VálaszTörlés
  3. Csak nagyokat nézek basszus,hogy lehet egy orvos ilyen bunkó:-/ez azért elég kemény volt.Jól tetted hogy váltottál.
    Oli is eszik kiflit,kekszet,na és???de nem egész nap.Ja és 12kg pedig csak 16,5hós:)))
    cuppantás drága:)

    VálaszTörlés
  4. aztaaak....va de durva doki:Omi az hogy egy évesen 10, 2 évesen 12 kilónak KELL lennie????kiakasztó....és észre sem vette hogy köhög :(de jó hogy váltottatok, nem semmi, ha a védőnő is azt javasolta...

    VálaszTörlés
  5. hát nem semmi :(Remélem már jól van!Pusszi nektek:)

    VálaszTörlés
  6. itt jártam,millió puszi nektek!dóri,panka

    VálaszTörlés